شناسهٔ خبر: 13629 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سری جدید «خانومی که شما باشی» عید پخش می‌شود

سری جدید مجموعه تلویزیونی «خانومی که شما باشی» به تهیه‌کنندگی آزاده نامداری و کارگردانی میلاد مهدوی از ۱ تا ۱۵ فرودین ۹۳ ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه دو می‌رود.

به گزارش «فرهنگ امروز»؛ به نقل از فارس؛ «آزاده نامداری» گفت: این مستند که به سفارش گروه اجتماعی شبکه دو تولید شده، در 15 قسمت 25 دقیقه‌ای به استان‌های مختلف کشور سفر می‌کند تا چهره زنان موفق و اصیل ایرانی را در قاب تلویزیون به تصویر بکشد.

وی افزود: طبق روال گذشته بهترین‌هایی از جامعه زنان ایران، نماینده طیف‌های مختلف مثل زنان خانه‌دار، همسر جانباز و شهید سوژه اصلی این برنامه تلویزیونی هستند، زنانی که ممکن است کاملا عادی به نظر برسند اما در زندگی خانوادگی حضور تاثیرگذاری داشته‌اند.

این تهیه کننده گفت: «خانومی که شما باشی» در این مستند  مخاطبان خود را به شهرهایی مثل قم، زنجان و گیلان می‌برد و با ماجراهای جالبی همراه می‌کند.

به گفته نامداری این مجموعه تلویزیونی بخش‌هایی از زندگی زنانی مثل خدیجه شریفی کوتاه قدترین زن ایرانی، عذرا وکیلی گوینده رادیو، مادر شهید احمدی روشن، زندگی نخستین زن شهردار گیلان  و .. را به تصویر می‌کشد.

وی با اعلام اینکه این برنامه می‌کوشد تا شکوه زنان موفق ایرانی  را به نمایش بگذارد، ادامه داد: همه زنانی که در این مستند به زندگی آن‌ها پرداخته می‌شود، قابلیت این را دارند که به عنوان الگویی برای دیگر بانوان کشور مطرح شوند، آن ها در خانواده شخصیت‌های قابل اتکا و در جامعه زنانی تاثیر گذارند.

«خانومی که شما باشی» کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیماست که سری نخست آن نوروز 91 روی آنتن شبکه رفت.

نظر شما