شناسهٔ خبر: 10750 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سینما سلام بهانه‎ای برای آشتی مردم با هنر هفتم

مدیر پردیس سینمایی آزادی گفت: انتخاب یک روز برای حضور رایگان مردم در سینماها با عنوان سینما سلام، بهانه‎ای برای آشتی مردم و هنر هفتم است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایرنا؛ رضا سعیدی‎پور افزود: هر اقدامی که سازمان سینمایی برای آشتی دوباره مخاطب با سینما انجام دهد، اتفاق خوبی است.

وی درمورد درنظر گرفتن روزهای ۲۱ شهریورماه و ۱۰ بهمن ماه هرسال برای حضور رایگان مخاطبان در سینماها توضیح داد: این اقدام در جهت ارتقای فرهنگ رفتن به سینما بوده و طرح سینما سلام قابل توجه است.

مدیر سینما آزادی با بیان اینکه سینما آزادی آماده پذیرایی از مخاطبان بصورت رایگان در روز ۱۰ بهمن ماه است گفت که این امر باید به سینماها بصورت رسمی ابلاغ شود و در اینصورت، سینما آزادی مشکلی برای میزبانی از مخاطبان رایگان سینما نخواهد داشت.

سعیدی پور تاکید کرد: در سینما آزادی فروش بلیت فیلم ها بصورت آنلاین انجام می شود و ما به اندازه ظرفیت سالن ها، می توانیم پذیرای مردمی باشیم که بصورت رایگان بلیت مورد نظر خود را در ۱۰ بهمن تهیه کرده اند. در روزهای عادی نیز سینما آزادی پذیرای مخاطبانی است که بلیت مورد نظر خود را بصورت الکترونیکی خریداری و به این سینما مراجعه می کنند.

وی درباره آخرین وضعیت سینما آزادی برای میزبانی آثار در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، فیلم های سه بعدی در سانس ۱۴ و ۳۰ دقیقه هر روز در سینما آزادی به اکران می رسد؛ اکران این نوع آثار در زمان یاد شده باعث می شود که ما برای تحویل دادن و تحویل گرفتن عینک های مخصوص تماشای این آثار، مشکلی نداشته باشیم.

مدیر سینما آزادی همچنین از تجهیز ۵ سالن این سینما به امکانات دیجیتالی خبر داد و یادآور شد که مشکلات فنی دستگاه های نصب شده در هفته های اخیر برطرف شده و سینما آزادی آماده میزبانی از آثار حاضر در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر است که از ۱۲ بهمن ماه آغاز می شود.

نظر شما