شناسهٔ خبر: 10150 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جشنواره عمار آزاده نامداری را به تلویزیون برگرداند

سری جدید مجموعه "خانومی که شما باشی" به تهیه‌کنندگی آزاده نامداری که در جشنواره عمار دو جایزه دریافت کرد به زودی از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، آزاده نامداری سری جدید مجموعه "خانومی که شما باشی" را با رفتن سراغ زنان خاصی چون بانویی که کروکودیل پرورش می‌دهد یا کوتاه‌قدترین زن ایران و... تولید کرد.دو قسمت از این مجموعه یکی "به رنگ زندگی"‌ در خصوص زندگی طلبه مادر و 8 فرزند خود به کارگردانی میلاد مهدوی و دیگری "پاکدشت" درباره مادر شهید مظفر به کارگردانی علی ملاقلی‌پور شب گذشته 21 دی ماه در جشنواره عمار جایزه گرفتند.

در سری تازه این مجموعه درباره مفهوم "آب" کار شده و جز استفاده از این عنصر در تیتراژ، مهریه یکی از بانوان حاضر در برنامه نیز آب است.

خانومی که شما باشی" در سری جدید خود که هر شب پخش می‌شود، سراغ بانوانی از جمله همسر شهید احمدی‌روشن، مادر بهروز صبوری که 25 سال مفقود الاثر بود و دکتر نادیا مفتونی همسر جانباز حسین نوری رفته است.

همچنین شهردار زن شهر لولمان در گیلان، خدیجه شریفی کوتاه قدترین زن ایرانی، ژیلا رسام عربزاده بافنده قالی، عذرا وکیلی گوینده رادیو و طاهره جوان ملقب به بانوی پارچه‌ها از جمله چهره‌هایی هستند که نامداری روایت زندگی آنها را در مستند خود انتخاب کرده است.

از بانویی که به همراه همسرش در قشم کروکودیل پرورش می‌دهد، مادر جوان نوزاد سه ماهه، معلم و سرپرست کودکان ناشنوا و دو خواهر کشاورز نیز می‌توان به عنوان دیگر سوژه‌های "خانومی که شما باشی" در سری جدید نام برد.

ساخت این آثار نزدیک به سه ماه در تهران و شهرهای اطراف، قشم،‌ لولمان، ‌شهر قدس و شهریار به طول انجامیده است.

تهیه‌کننده و راوی این مجموعه آزاده نامداری،‌ کارگردان میلاد مهدوی و مدیر تولید احمد قمصری است.

برچسب‌ها:

نظر شما