شناسهٔ خبر: 55994 - سرویس دیگر رسانه ها

مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه تهران ۷شهریور برگزار می شود

معاون امور طلاب و دانش آموختگان مدیریت حوزه‌ علمیه استان تهران زمان آغاز سال تحصیلی مدارس علمیه استان تهران را اعلام کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حجت الاسلام مهدویخواه از برگزاری آیین آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه استان تهران خبر داد.

وی با اشاره به سابقه و جایگاه حوزه علمیه استان تهران در میان حوزه‌های علمی شیعی گفت: با توجه به عریق و ریشه دار بودن حوزه علمیه در تهران، بجاست تا با انجام مراسمی طبق سنوات گذشته، فعالیت های این حوزه مهم شیعی در زمینه علوم دینی را ارج نهیم.

معاون امور طلاب حوزه علمیه استان تهران به روند آماده سازی فضای حوزه علمیه تهران برای شروع آغاز سال تحصیلی اشاره کرد و افزود: ۷ شهریورماه شروع فعالیت علمی حوزه علمیه استان تهران در سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ است و به طور رسمی با سخنرانی حضرت آیت الله العظمی سبحانی (دامت برکاته)، آغاز شده و طلاب در کلاس های درس حاضر شده و از محضر اساتید ارجمند بهره خواهند گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مصادف شدن شروع سال تحصیلی با ایام عید سعید غدیر خم، بر آن شدیم تا با برپایی مراسمی معنوی و مینوی، شور و انگیزه شروع این آغاز پربرکت را افزون کرده و مقدمات هم افزایی همه جانبه حوزه تهران را شاهد باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین مهدویخواه اظهار داشت: این مراسم روز چهارشنبه ۷ شهریورماه۹۷ ساعت ۸:۳۰ صبح در مصلای بزرگ حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می شود.