-
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۱۰:۱۵
روشنفکران تکنولوژی
-
۱۳۹۲-۱۱-۰۳ ۰۹:۴۱
بسترسازی تحقق علم دينی
-
۱۳۹۲-۱۱-۰۱ ۱۰:۳۳
تاملی در باب فرار نخبگان
-
۱۳۹۲-۱۱-۰۱ ۱۰:۱۵
رجوع به سرمایهی معرفتیِ بومی
-
۱۳۹۲/۱۰/۳۰
مسایل انسانشناسی در ایران
-
۱۳۹۲/۱۰/۲۸
تفسیر و فهم عالم اسلام با مفاهیم مسیحیت ممکن نیست
-
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۹:۵۳
فراز و فرودِ یک اقتباس
-
۱۳۹۲-۱۰-۲۶ ۱۰:۰۱
مبانی دینشناختی علم دینی
-
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۰:۳۱
فراستخواه:شاهد فروش آموزش در نظام آموزش عالی هستیم
-
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۹:۵۰
پاسداشت هنر قدسی یا مانیفست پارناسین ؟
-
۱۳۹۲-۱۰-۲۳ ۰۹:۱۰
دلایل معرفتی یا علل غیرمعرفتی؟
-
۱۳۹۲-۱۰-۲۳ ۰۹:۰۶
عالم سینما، عالم انسان
-
۱۳۹۲-۱۰-۲۲ ۱۰:۴۵
نقدی بر موانع پیشروی تولید علم دینی
-
۱۳۹۲/۱۰/۲۲
خیالبافی درباره نوشتههای دیگران را کنار بگذاریم
-
۱۳۹۲-۱۰-۲۱ ۰۹:۴۲
اشتراوس علیه اشمیت
-
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۰۹:۳۸
تصويری معقول از علم دينی
-
۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۰۹:۱۵
اندیشهی کییر کگور دربارهی عقلانیت
-
۱۳۹۲/۱۰/۱۸
مسائل و مصائب پایاننامه نویسی
-
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۰:۰۱
به دنبال چه نوع تغییری در علم هستیم؟
-
۱۳۹۲/۱۰/۱۷
«خسته نباشید» بدون ستاره روی پای خود ایستاد
-
۱۳۹۲/۱۰/۱۶
خروج علوم انسانی از مسیر اصلی
-
۱۳۹۲-۱۰-۱۵ ۱۲:۰۶
آیندهی علوم انسانی در ایران
-
۱۳۹۲-۱۰-۱۴ ۱۰:۲۶
برای مدرن بودن، ابتدا باید پستمدرن بود!؟
-
۱۳۹۲-۱۰-۱۲ ۱۱:۵۰
نگاهی به استدلال موافقان علم دینی
-
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۱۲:۰۸
توسعه چیست؟
-
۱۳۹۲-۱۰-۰۹ ۱۰:۰۱
ابنخلدون و مفسران(3): سیدجواد طباطبایی
-
۱۳۹۲-۱۰-۰۸ ۱۰:۲۰
اتفاقی خجسته در فیلمنامهنویسی سینمای ایران
-
۱۳۹۲-۱۰-۰۸ ۰۹:۵۶
چرا روشنفکری دینی یک پارادایم نیست؟
-
۱۳۹۲/۱۰/۰۷
سينماگر بايد فيلسوف باشد
-
۱۳۹۲-۱۰-۰۷ ۱۰:۱۰
تأملی بر استبداد سیاسی در تاریخ معاصر ایران