شناسهٔ خبر: 65740 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

بهترین قیمت لوازم یدکی برلیانس h220 را آنلاین ببینید

شما به دنبال لوازم یدکی برلیانس H220 هستید؟ ما به شما توصیه می کنیم هم این مقاله مفید را مطالعه کنید تا اطلاعاتتان در مورد این خودرو بالا برود. هم پیش از خرید حتما از چندین مغازه آنلاین قیمت بگیرید.

برلیانس اتوموتیو یکی از شرکت های چینی پیشرو است که در مونتاژ خودروهای برخی از خودروسازان مطرح جهان فعالیت می کند. محصولات این صنعت ماشین در ایران توسط شرکت پارس خودرو مونتاژ و به بازار ایران عرضه می شود و در طول چندین سال حضور خود از فروش مطلوبی برخوردار بوده است.

کوچکترین مونتاژ کننده برلیانس در ایران H220 نام دارد که یک هاچ بک است. این ماشین با توجه به کیفیت، امکانات و طراحی خود میتواند مناسب بانوان ایرانی، جوانان و خانواده های کم جمعیت باشد. 

از مهمترین رقبای این خودرو می توان به پژو 206 و 207 اشاره کرد که در زمینه امکانات رفاهی از برلیانس H220 قویتر هستند اما اینماشین با موتور مجهز به زنجیر تایم و میرایی و مصرف کمتر از نظر فنی نسبت به برتر ایرانی پژو.

ظاهر می شود. این ماشین در دو نسخه صندوق دار و اتوماتیک به فروش می رسد و پارس خودرو با ایجاد شرایط خرید متفاوت سعی در جذب هرچه بیشتر مشتریان دارد. خب پس اطلاغات اولیه ای بدست آوردید. 

در این زمینه بدانید که حتی فروشندگان لوازم یدکی برلیانسh220   نیز گاهی تشخیص جنس اورجینال و غیر اصلی برایشان سخت است. برای همین موضوغ گشتن به صورت حصوری در بازار چراغ برق و خیابان ملت و سوال از فروشندگان مختلف می تواند اطلاعات شما را افزایش دهد.

این خودرو دارای موتور 4 سیلندر خطی مجهز به فناوری VVT و قدرت هایی معادل 103 اسب بخار و گشتاور 138 نیوتن متر است که باعث می شود در زمینه تعمیرات مصرف کنند گان گاهی به لوازم و قطعات اصلی نیاز پیدا کنند. مصرف سوخت آن در مدل دستی و اتوماتیک تفاوت چندانی ندارد و در مدل دنده دستی به 6.4 لیتر در هر صد کیلومتر و در م​دل اتوماتیک به 6.5 لیتر در هر صد کیلومتر خواهد رسید. اما آنچه به آن مشکل و نقاط ضعف این ماشین گفته می شود; موضوع این مقاله است که در ادامه به تفصیل توضیح می دهیم. پس با ما همراه باشید.

این مدل از برلیانس نیز مانند سایر خودروها دارای معایبی است که مبهم می شود تا اطلاعات بیشتری در مورد آن به دست آورید. البته از دید همگان خودروی ایده آل فاکتورها و ویژگی های متفاوتی دارد. آنچه در زیر قصد توضیح آن را داریم، معایب برلیانس H220 است که اکثر افراد به آن پی برده اند.

اولین ایراد برلیانس H220 طراحی کابین است. طراحی ضعیفداخلی این خودرو و استفاده از مواد بی کیفیت در مقایسه با انواع دیگر خودروهای چینی اولین نکات منفی است که به چشم می خورد. 

اکثر مردم هنوز از پلاستیک خشک استفاده شده در داخل کابینناراضی هستند. دلیل این امر این است که معمولاً ماشینهای چینیدارای یراق آلات و مواد باکیفیت هستند و به همین دلیل است که اکثر افراد تمایل به خرید این نوع خودروها دارند.

اما آنچه در خودرو به چشم می خورد، کاملا برعکس این طرز تفکر است. امکانات کم و محدود این خودرو مانند سانروف برقی، صندلی برقیراننده و سنسور معکوس نسبت به قیمت آن باعث شده است که از رقبایخود متمایز شود. تا جاییکه خریداران این ماشین اعلام کرده اند لوازم برلیانس H220 نیز جزو نقصهای این ماشین می تواند باشد.

خب پس چه باید کرد؟ برای این نقص از خرید این خودرو منصرف شد؟

ما به شما پیشنهادی داریم. از سایتهایی که قیمت ها را اعلام می کنند حتما بازدید کنید. مثلا سایت https://torob.com

البته آنچه در هنگام رانندگی بسیار مهم است، داشتن دید خوب به اطراف است. به این معنی که راننده باید بتواند به راحتی محیطاطراف خود را در حین رانندگی کنترل کند و در معرض نقاط کور قرار نگیرد. اما باید گفت که این مشکل در خودروی برلیانس H220مشاهده نشد و دلیل این امر طراحی این خودرو است. 

در واقع شیشه های عقب خودرو کوچک هستند و همین موضوع باعث شده تا راننده نتواند دید کاملی داشته باشد. از طرفی شیشه هایکناری ماشین نیز کوتاه و عریض بوده و دید راننده را کاهش داده است. 

واقعا دنبال این هستید که جنس اصلی بگیرید؟ پس باید زحمت این را به جان بخرید که بیشتر در مورد قطعات و لوازم برلیانس H220 شناخت پیدا کنید. از سایتهای معتبری مانند https://digicarshop.comhttps://three-s.ir نیز حتما استعلام قیمت بگیرید.

البته کارخانه تولید این خودرو از قطعه سنسور معکوس استفاده کرده که تنها در نسخه اتوماتیک خودروی برلیانس موجود است نه در نسخه دستی. یکی دیگر از مواردی که دید راننده را محدود می کند وجود ستون های بزرگ در جلوی ماشین است. این ستون ها دید راننده را به سمت راست و چپ محدود می کنند.

متاسفانه قیمت بالای لوازم یدکی و قطعات این خودرو از دیگرمعایب برلیانس H220 است. در واقع قیمت های بالای این خودرو این امید را ایجاد می کند که امکانات لازم را به همراه داشته باشد. از طرفی هزینه بالای قطعات یدکی معادل خرید خودروی گران قیمتخواهد بود. در واقع اکثر افرادی که از این ماشین استفاده می کنند استهلاک بالای آن را تشخیص می دهند.

برچسب‌ها:

نظر شما