شناسهٔ خبر: 65731 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

چرا آپارتمان‌های تهران فقط مناسب اجاره کوتاه‌مدت هستند؟

چرا آپارتمان‌های تهران فقط مناسب اجاره کوتاه‌مدت هستند؟

علاوه بر مسافرانی که برنامه گشت‌وگذار دارند، تعداد زیادی از کارمندان و مدیران هم در طول سال برای قراردادهای کاری و جلسات مختلف، به تهران سفرهای متعددی دارند و معمولاً همگی ترجیح می‌دهند برای یک اقامت راحت، بدون دردسر، با امکانات کافی و البته قیمت مناسب، در هتل بمانند در حالی که برای سفرهای کوتاه و چندروزه انتخاب آپارتمان مبله به دلایل مختلف بهتر است.

به همین بهانه امروز می‌خواهیم دربارۀ مزایای اجاره آپارتمان مبله در تهران برای سفرهای کوتاه و چند روزه صحبت کنیم تا این باور که اقامت در هتل برای دو یا سه روز مناسب‌تر است را کنار بزنیم، پس در ادامه با ما همراه شوید.

چرا آپارتمان‌های تهران فقط مناسب اجاره کوتاه‌مدت هستند؟

تنوع بالا برای انتخاب آپارتمان مبله در محله‌های مختلف

اولین مزیت اجاره آپارتمان مبله در سفرهای کوتاه و چند روزه این است که شما می‌توانید در هر محلۀ پایتخت از شمال تا مرکز شهر، شرق یا غرب، نزدیک بازار یا نزدیک ایستگاه‌های مترو و ... که دوست دارید، سوئیت مبله با قیمت مناسب پیدا کنید.

این آزادی در انتخاب معمولاً برای هتل وجود ندارد؛ زیرا در سفر به تهران شما مجبور به انتخاب چند هتل خاص و اقامت در محله‌های مشخصی هستید که شاید خیلی به مسیر موردنیازتان نزدیک نباشد و باعث شود تا در ترافیک بمانید، این در حالی است که با اقامت در سوئیت‌های فول امکانات و مبله برای انتخاب منطقه مناسب دستتان باز است و می‌توانید در هر محله‌ای که دوست داشتید، حتی مرکز پایتخت یا شمیرانات، خانه و سوئیت انتخاب کنید. به این ترتیب در همین سفر کوتاه و چندروزه زمان زیادی را در ترافیک نخواهید ماند.

استفاده راحت از وسایل حمل‌ونقل عمومی

مزیت دوم انتخاب سوئیت مبله در مقایسه با هتل، فاصلۀ کم تا وسایل حمل‌ونقل عمومی است. تقریباً هیچ هتلی در تهران به جز هتل‌های معمولی سه ستاره، دسترسی راحتی به مترو ندارند و برای اقامت در این هتل‌ها باید حتماً یا تاکسی بگیرید یا با ماشین شخصی سفر کنید، در حالی که با انتخاب اقامت در سوئیت‌های مبله در نقاط مختلف شهر می‌توانید خانه‌ای نزدیک به مترو یا ایستگاه brt پیدا کرده و دسترسی راحتی به تمام شهر داشته و حتی کرج یا فرودگاه امام خمینی داشته باشید.

در واقع با اجاره خانه‌ها و سوئیت‌های نزدیک به وسایل حمل‌ونقل عمومی دسترسی سریع، راحت و کم‌هزینه‌ای به نقاط مختلف شهر دارید.

اقامت در خانه به جای اتاق!

سومین مزیت انتخاب آپارتمان مبله، اقامت در خانه به جای اتاق هتل است. خانه‌ها و سوئیت‌های مبله تمام امکانات رفاهی مانند وسایل آشپزخانه، سیستم تهویه‌مطبوع هوا، تختخواب و ... را دارند و شما در همین سفر کوتاه و چند روزه می‌توانید در فضایی شبیه خانه اقامت داشته باشید که برای بسیاری از مسافران انتخاب بهتری در مقایسه با هتل است. در واقع تعداد زیادی از مسافران هستند که به دلیل مواردی مانند فضای محدود و برخی قوانین اصلاً علاقه‌ای به اقامت در هتل ندارند. این دسته از مسافران با انتخاب خانه‌های فول‌امکانات تهران می‌توانند در فضایی بزرگ و مستقل بمانند که مشابه خانۀ خودشان آشپزخانه، اتاق‌خواب و دیگر وسایل و امکانات رفاهی را دارد.

تمدید اقامت به‌صورت آنلاین 

مزیت بعدی انتخاب آپارتمان‌ها و سوئیت‌های مبله، امکان تمدید آنلاین اقامتتان از طریق سایتی است که از آن آپارتمان گرفتید.

علاوه بر تمدید راحت در بسیاری از مواقع سایت‌ها به مشتریان همیشگی هدیه و کد تخفیف هم می‌دهند که در کاهش هزینه‌های محل اقامت هم مؤثر است. در نتیجه اگر خانه را انتخاب کنید و برنامه سفرتان عوض شود می‌توانید با پشتیبان سایت تماس گرفته و با بهترین قیمت بازهم اقامتتان را تمدید کنید.

این در حالی است که برای سفر در روزهای شلوغ سال مانند تعطیلات نوروز یا آخر هفته نمی‌توانید اقامت هتل را تمدید کنید و ممکن است کسی اتاق را از قبل رزرو کرده باشد.

چرا آپارتمان‌های تهران فقط مناسب اجاره کوتاه‌مدت هستند؟

اجاره آنلاین آپارتمان مبله در تهران با بهترین قیمت 

حالا که با مزیت انتخاب سوئیت مبله و فول‌امکانات برای سفرهای کوتاه‌مدت آشنا شدید، وقتش رسیده که لیست بهترین سایت‌ها برای اجاره آنلاین آپارتمان مبله را هم داشته باشید.

شما می‌توانید برای سفرهای کاری، خانوادگی، زیارتی و گردشی کوتاه و چند روزه به تهران و یا تمام کلان‌شهرهای ایران به‌صورت کاملاً قانونی و با اطمینان از سایت‌هایی مانند شب، میهمان شو، جاباما، جاجو، جاجیگا، اقامت 24 و اسنپ تیریپ ویلا و آپارتمان سوئیت مبله و فول‌امکانات گرفته و پیش از اجاره هم نظر مهمانان قبلی را بخوانید. در ضمن تمامی این سایت‌ها در معرفی خانه و سوئیت، عکس‌های واقعی و نام مالک را آورده تا خیالتان بابت اجاره خانه راحت باشد.

بعد از بررسی تمامی موارد و مقایسۀ امکانات آپارتمان‌ها، می‌توانید با خیال راحت هزینه اجاره را پرداخت کرده و کد پیگیری دریافت کنید. فقط یادتان باشد که ساعت تحویل دادن سوئیت‌های مبله تهران تا 12 ظهر و ساعت تحویل گرفتن از 14 عصر است.

برچسب‌ها:

نظر شما