شناسهٔ خبر: 65717 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

گوسفند زنده تهران

برای خیلی از ما پیش آمده که برای مراسمی مثل عروسی یا ادای نذر به دنبال خرید گوسفند هستیم. اما در بسیاری از موارد ممکن است نتوانیم تفاوت یک گوسفند سالم با یک گوسفند بیمار را از هم تشخیص دهیم. برخی از مواقع نیز گوسفندی که خریداری می‌کنیم پیر است و گوشت آن سفت و بی‌کیفیت می‌باشد. با این که قیمت گوسفند پیر با گوسفند جوان بسیار متفاوت است اما به دلیل گوشت نامرغوبی که دارد بهتر است از خرید آن امتناع کنید.

همچنین برخی از فروشندگان گوسفند ممکن است قیمت بالایی را در قبال کالای خود بخواهند که از نظر منطقی درست نیست. خرید گوسفند زنده در سایت دامکالا با توجه به قیمت‌های موجود یک خرید به صرفه می‌باشد. همچنین با توجه به پرورش اصولی و بهداشتی این گوسفندان همراه با معاینه هفتگی دامپزشک گوشت این گوسفندان برای مصرف سالم می‌باشد.

گوسفند زنده تهران

خرید گوسفند زنده

نکات مهم خرید گوسفند زنده

قبل از خرید گوسفند زنده لازم است نکاتی را در مورد آن بدانیم. با این که سایت دامکالا امروزه خرید و فروش گوسفند را در شهرهایی مثل تهران و کرج راحت کرده است. شما می‌توانید با مشاهده وزن و قیمت گوسفند آن را سفارش دهید، اما بهتر است نکاتی را در مورد گوسفنده زنده گوشزد کنیم تا هنگام خرید گوسفند زنده با مشکلی مواجه نشوید.

  • گوسفند زنده تایید شده وزارت بهداشت: لازم است برای خرید گوسفند زنده، به دلیل اهمیت سلامت انسان، لازم است که مهر تایید وزارت بهداشت را دارا باشد.
  • چشم‌های گوسفند نباید کدر باشد: هنگام خرید گوسفند باید توجه داشته باشید که گوسفند دارای چشمان سالم و شفافی باشد.
  • اگر گوسفند سالم باشد، دائم در حال نشخوار است.
  • گوسفند نباید بیمار باشد: برای تشخیص این که آیا گوسفند بیمار است یا نه بهتر است پشم‌های گوسفند را به سمت بالا بکشید. در صورتی که پشم‌های گوسفند کنده شوند این گوسفند بیمار است. همچنین نباید دهان و دماغ گوسفند ترشحی داشته باشد.
  • برای تشخیص وزن و پروار بودن گوسفند مهره‌های پشت آن را لمس کنید.

مزیت خرید گوسفند زنده از دامکالا

همانطور که گفتیم هنگام خرید لازم است نکاتی را در نظر داشته باشیم. اما حتی با دانستن این نکات ممکن است باز هم گوسفند بیمار یا گران خریداری نمایید. حتی اگر ظاهر گوسفند سالم باشد ممکن است هنگام ذبح آن جگر گوسفند مریض باشد که بعد ذبح دیگر نمی‌توانید گوسفند خریداری شده را برگردانید. خوشبختانه سایت دامکالا این مشکل را حل کرده است.

گوسفندانی که توسط دامکالا پرورش داده می‌شوند دارای تاییدیه وزارت بهداشت هستند. این گوسفندان با بهترین امکانات موجود پرورش داده شده و به مشتریان عرضه می‌گردند. گوسفندان موجود در سایت دامکالا هر هفته وزن گیری می‌شوند. در صورت اختلاف وزن گوسفند ممکن است بیمار باشد. همچنین این گوسفندان به صورت هفتگی توسط دامپزشک معاینه می‌شوند تا سالم پرورش یابند.

گوسفندان دامکالا در محیطی با دمای مناسب پرورش می‌یابند. با این اوصاف این گوسفندان عاری از هر گونه بیماری هستند. همچنین خوراک این دام‌ها از مرغوبترین خوراک‌های موجود در بازار برای پرورش دام تهیه می‌شوند. خوراک مناسب برای گوسفندان باعث می‌شود اولا گوسفند بیمار نشود و دوما گوشت سالم لذیذی داشته باشد.

گوسفند زنده تهران

خرید گوسفند زنده در تهران

خرید گوسفند زنده در تهران و کرج

در گذشته برای خرید گوسفند زنده تهران یا کرج لازم بود که به طور مستقیم از پرورش دهندگان گوسفند، خریداری نمایید. اما دامکالا خرید شما را راحت کرده است. شما در شهرهای تهران و کرج تنها با چند کلیک و انتخاب گوسفند مد نظرتان می‌توانید آن را درب خانه تحویل بگیرید.

در بسیار از مواقع بعد از خرید گوسفند زنده حمل آن بسیار مشکل بود. اما شما با سفارش و خرید گوسفند زنده در دامکالا نه تنها لازم نیست ماشینی برای جابجایی آن کرایه کنید، بلکه دامکالا گوسفند را به آدرس مورد نظر شما می‌فرستد.

همچنین ممکن است شما برای ذبح گوسفند زنده مشکلاتی داشته باشید. مشکلاتی از قبیل نداشتن تجربه ذبح، نبود مکان مناسب برای ذبح و غیره. دامکالا این مشکل شما را نیز حل کرده است. در صورت درخواست مشتری گوسفند زنده خریداری شده شما به صورت کاملا بهداشتی و با ذبح اسلامی، در محل مورد نظر شما ذبح خواهد شد.

گوسفند زنده تهران

گوسفنده زنده

خرید از دامکالا

دامکالا با پرورش بهداشتی گوسفندان سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد. از این رو خرید گوسفند از سایت دامکالا بسیار راحت می‌باشد و حتی خرید گوسفند زنده در تهران و کرج دارای ارسال رایگان است. برای خرید گوسفند از سایت دامکالا تنها کافیست از میان صدها گوسفند موجود در سایت با توجه به وزن و قیمت گوسفند مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بعد از انتخاب گوسفند زنده مد نظر، آدرس دقیق و زمان ارسال را تعیین خواهید کرد. البته قیمت‌های موجود در سایت دامکالا با قیمت روز محاسبه می‌شوند که نسبت به دیگر روش‌های خرید گوسفند زنده در تهران به صرفه تر خواهد بود. بعد از تعیین آدرس و زمان ارسال، لازم است خرید خود را تایید و پرداخت نمایید.

گفتنی است که دامکالا برای مشتریان خود در تهران و کرج علاوه بر ارسال رایگان در صورت درخواست مشتری قصابی نیز برای ذبح رایگان گوسفند خواهد فرستاد. همچنین برخی از افراد ممکن است بخاطر ادای نذر اقدام به خرید گوسفند زنده نمایند. این افراد می‌توانند با خرید گوسفند از سایت دامکالا و درج نام موسسه خیریه مورد نظر نذر خود را ادا نمایند. بعد از ارسال گوسفند زنده خریداری شده توسط شما به موسسه خیریه مد نظرتان، رسید دریافتی برای شما ارسال خواهد شد.

با توجه به قیمت‌های موجود در سایت دامکالا و وزن گوسفندان و همچنین مقایسه این قیمت‌ها با قیمت روز گوشت قرمز به این نتیجه می‌رسیم که خرید یک گوسفند زنده به صرفه‌تر از خرید گوشت قرمز است. همچنین با توجه به امکاناتی که سایت دامکالا در خدمت مشتریان قرار می‌دهد، خرید از طریق سایت دامکالا به نظر منطقی‌تر می‌رسد.

علاوه بر موارد گفته شده ممکن است گوسفند خریداری شده سالم نباشد و یا قیمت گرانی داشته باشد که در سایت دامکالا نظارت دقیقی بر قیمت روز گوسفندان وجود دارد و ارزانتر از هرجای دیگری می‌توانید با بهترین قیمت ممکن در بازار اقدام به خرید گوسفند زنده نمایید.

برچسب‌ها:

نظر شما