شناسهٔ خبر: 65141 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

خرید تلویزیون اقساطی بدون ضامن با کمترین قیمت

تلویزیون چیست

یکی از اختراعات خوب و پرکاربرد بشر تا به امروز تلویزیون است. تلویزیون در معنای لغوی از دو کلمه فرانسوی تله و ویزیو برگرفته شده که به معنای دور و دیدن است. اگر نگاهی به تاریخچه تلویزیون بیندازید به این موضوع پی می‌برید که از گذشته تا به امروز تلویزیون‌ها پیشرفت چشمگیری داشته‌اند و همیشه به سمت پیشرفته شدن حرکت می‌کنند. تلویزیون‌های اولیه تصاویر را به صورت سیاه و سفید و بدون صوت به نمایش در می‌آورند اما تلویزیون‌های امروزی مجهز به امکانات مختلفی هستند و تصاویر را به گونه‌ای به تصویر می‌کشند که با واقعیت هیچ تفاوتی ندارد. قیمت تلویزیون این روزها طیف وسیعی را در بر می‌گیرد.

 اما اگر بخواهیم جواب جامعی به سوال تلویزیون چیست؟ بدهیم باید بگوییم تلویزیون تنها به جعبه رنگی که در منازل و محیط‌های کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد اطلاق نمی‌شود امروزه با رشد اینترنت تلویزیون اینترنتی نیز پا به دنیای تکنولوژی دنیا گذاشته است. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که با استفاده از تلویزیون اینترنتی رایگان پخش زنده تلویزیون را تماشا کنند. تلویزیون اینترنتی رایگان مزایای مختلف را نسبت به تلویزیون دارد که از جمله آنها می‌توان به امکان دسترسی به آرشیو برنامه‌های پخش شده در هر ساعت از شبانه روز اشاره کرد.

کیفیت انواع تلویزیون

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در هنگام خرید تلویزیون باید به آن توجه کرد میزان کیفیت تصویر است. عوامل مختلفی چون وضوح رنگ‌ها، میزان روشنایی، سطح کنتراست، سرعت رفرش تصویر و از همه مهم‌تر رزولوشن تعیین کننده میزان کیفیت تصاویر هستند. رزولوشن به تعداد پیکسل‌های موجود در سطح عمودی و افقی صفحه نمایش اطلاق می‌شود که هر چه تعداد این پیکسل‌ها بیشتر باشد در نتیجه میزان کیفیت تصاویر نیز بالاتر است.

کیفیت‌های تصویر در تلویزیون‌ها نام‌های مختلفی دارند که در ادامه برای آشنایی شما عزیزان کیفیت‌های مختلف را با میزان رزولوشن آنها نام برده‌ایم:

  1. کیفیت اچ دی (HD) برابر با 720×1280 پیکسل است.
  2. کیفیت فول اچ دی (FULL HD) برابر با ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل است.
  3. کیفیت فورکی (4k) برابر با ۲۱۶۰ ×۳۸۴۰ پیکسل است.
  4. کیفیت صفحه نمایش تلویزیون 8K برابر با  7680 × 4320 پیکسل است.

اگر کیفیت تصویر معمولی شما را راضی می‌کند و نمی‌خواهید هزینه‌ی بالایی صرف خرید تلویزیون کنید انتخاب تلویزیون اچ دی و فول اچ دی شما را راضی می‌کند اما اگر به انجام بازی‌های کنسول علاقه مندید و می‌خواهید فیلم‌های سینمایی را با کیفیت خوب تماشا کنید انتخاب و خرید تلویزیون فورکی برای شما بهتر است.
 

خرید اقساطی تلویزیون در فروشگاه سل

از آنجا که قیمت تلویزیون برای برخی از اقشار جامعه و تازه عروسان بالا است بهترین روش برای برخورداری از تلویزیون دلخواه برای این دسته از افراد خرید اقساطی تلویزیون از فروشگاه سل به جای خرید تلویزیون قسطی کرج، خرید تلویزیون قسطی شیراز، خرید قسطی تلویزیون قزوین و شهر محل زندگی‌تان است.

خرید حضوری از مکان‌هایی که در زمینه‌ی فروش اقساطی تلویزیون در اهواز، فروش اقساطی تلویزیون در جمهوری، فروش اقساطی تلویزیون در یزد، فروش اقساطی تلویزیون در قزوین و سایر شهرها فعالیت دارند سخت بوده و دغدغه‌های خاص خود را دارد. از طرفی تنوع محصولات در فروشگاه‌های سطح شهر کم بوده و شرایط سختی برای فروش اقساطی تلویزیون شهاب، دوو، اسنوا، الجی و ... دارند.

شما می‌توانید خرید تلویزیون قسطی اسنوا، خرید اقساطی تلویزیون شیائومی، خرید تلویزیون قسطی سامسونگ، خرید اقساطی تلویزیون دوو، خرید اقساطی تلویزیون سونیا و دیگر مارک‌های ایرانی و خارجی را با متنوع‌ترین شرایط از فروشگاه معتبر سل انجام دهید و کالا را درب منزل تحویل بگیرید. از جمله شرایط فروش خرید اقساطی تلویزیون در فروشگاه سل می‌توان به امکان خرید اقساطی بازنشستگان، خرید اقساطی بدون چک، خرید اقساطی بدون ضامن، خرید اقساطی با سفته، خرید اقساطی با حکمت کارت و ... اشاره کرد. در نتیجه شما عزیزان با توجه به متنوع بودن شرایط خرید تلویزیون در فروشگاه سل به راحتی روش مناسب با شرایط خود را یافته و بدون مشکل خرید اقساطی خود را انجام خواهید داد. در ادامه به توضیح مختصری پرداخته‌ایم.
 

فروش اقساطی تلویزیون با سفته

شما عزیزان می‌توانید خرید تلویزیون سامسونگ، خرید تلویزیون ال جی، اسنوا، جی پلاس، سام الکترونیک و هر مارکی که مد نظر دارید با سفته انجام دهید. انتخاب روش فروش اقساطی تلویزیون با سفته برای کسانی که ضامن و چک معتبر ندارند و بازنشسته نیستند گزینه‌ی مناسبی است.
 

خرید اقساطی تلویزیون با حکمت کارت

یکی دیگر از روش‌های خرید اقساطی در برخی از فروشگاه‌ها امکان خرید اقساطی تلویزیون با حکمت کارت است. دارندگان این کارت می‌توانند با استفاده از این روش خرید قسطی تلویزیون را با شرایط ایده‌آل انجام دهند. برای مطلع شدن از امکان خرید قسطی تلویزیون با حکمت کارت در فروشگاه سل، به آن مراجعه کرده و با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

مقایسه انواع تلویزیون

در بازار انواع و اقسام تلویزیون به فروش می‌رسد که از لحاظ نوع صفحه نمایش، کیفیت تصویر و نوع مدل با یکدیگر متفاوت هستند. در این بخش به مقایسه انواع تلویزیون از لحاظ نوع تکنولوژی ساخت صفحه نمایش و نوع امکانات آنها می‌پردازیم.

تلویزیون‌های موجود در بازار از لحاظ نوع صفحه نمایش در چند دسته‌ی زیر قرار دارند:

  1. تلویزیون ال سی دی (LCD): از قدیمی‌ترین تلویزیون‌های موجود در بازار مدل‌های ال سی دی هستند که با آمدن ال ای دی‌ها دیگر چون سابق پر طرفدار نیستند. قیمت تلویزیون ال سی دی نسبت به سایر تلویزیون‌ها موجود در بازار کمتر است و اگر به دنبال  خرید تلویزیون ارزان هستید مدل‌های ال سی دی انتخاب خوبی برای شما هستند.
  2. تلویزیون ال ای دی (LED): این تلویزیونها را می‌توان ارتقا یافته تلویزیون‌های ال سی دی دانست اما با این تفاوت که از لحاظ کیفیت تصویر و کنتراست بهتر بوده و امکانات متنوعی نیز دارند.
  3. تلویزیون اولد (OLED): تلویزیون‌های اولد بسیار سبک بوده و ضخامتی به اندازهی یک برگه کاغذ دارند. مزیت‌هایی چون واکنش سریع‌تر به تغییر سیگنال‌ها، درخشندگی بیشتر و سرعت بالای بازسازی صفحه موجب شده است تا تلویزیون‌های اولد به انتخاب بسیاری از افراد تبدیل شوند.
  4. تلویزیون کیولد (QLED): تلویزیون کیولد دارای فناوری کوانتوم دات برای افزایش بیشتر روشنایی و بالا بردن کیفیت پخش تصاویر است. کیولد و اولد را می‌توان رقیب یکدیگر دانست.

انواع تلویزیون از لحاظ امکانات در چند دسته‌ی تلویزیون معمولی، هوشمند و سه بعدی قرار دارد.

  1. تلویزیون معمولی: برخی از مدل‌های تلویزیون موجود در بازار فاقد قابلیت هوشمند هستند و قیمت کمتری نیز دارند.
  2. تلویزیون هوشمند: این تلویزیون‌ها امکانات متنوعی دارند که از جمله آنها می‌توان به امکان اتصال به اینترنت، نصب انواع بازی و اپلیکیشن، اشتراک گذاری تصاویر بین تلویزیون و سایر دستگاه‌های دیجیتالی و ... اشاره کرد.
  3. تلویزیون سه بعدی: این تلویزیون‌ها امکان پخش تصاویر به صورت سه بعدی را دارند. البته محبوبیت تلویزیون سه بعدی نسبت به تلویزیون هوشمند کمتر است.
     

قیمت تلویزیون در فروشگاه سل

برای اینکه بهترین تجربه را از خرید اینترنتی داشته باشید بدون شک باید به سراغ فروشگاهی بروید که علاوه بر معتبر بودن قیمت تلویزیون در آن مناسب باشد و به قول معروف گران فروش نباشد. همانطور که می‌دانید قیمت تلویزیون برندهای مختلف چون قیمت تلویزیون سامسونگ، قیمت تلویزیون ال جی و سایر مارک‌های ایرانی و خارجی در تمامی‌فروشگاه‌ها یکسان نیست و اگر به دنبال بهترین قیمت تلویزیون هستید فروشگاه اینترنتی سل بهترین مکان است.

در فروشگاه اینترنتی سل انواع و اقسام تلویزیون از برندهای مختلف با تضمین قیمت و کیفیت به فروش می‌رسد. اگر شما قیمت تلویزیون سونی، قیمت تلویزیون دوو، قیمت تلویزیون هایسنس، قیمت تلویزیون سام الکترونیک را در فروشگاه سل با سایر فروشگاهها مقایسه کنید به این نتیجه خواهید رسید که مناسبتر است.

برچسب‌ها:

نظر شما