شناسهٔ خبر: 33916 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

۱۰میلیون و۶۰۰هزار بازدید از وبلاگهای حوزه‌ خواهران انجام شد

مدیر پرتال جامع اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: در یک سال منتهی به اردیبهشت‌ماه ۱۰ میلیون و ۶۶۵ هزار و ۳۸۴ مورد بازدید از وبلاگ‌های حوزه‌های علمیه خواهران صورت گرفته است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، محمدتقی جلیلی ضمن ارائه آماری از وضعیت استقبال و بازدید از صفحات وبلاگ‌های حوزه‌های علمیه خواهران که از سوی بانوان حوزوی اداره می‌شوند، اظهار کرد: تعداد کل وبلاگ‌های ثبت شده در سامانه وبلاگ حوزه‌های علمیه خواهران (کوثربلاگ) به ۴ هزار و ۷۲۱ وبلاگ می‌رسد و ۴ هزار و ۲۸۰ طلبه وبلاگ‌نویس خواهر در این فضا فعالیت می‌کنند.

وی تعداد بازدید از صفحه‌های وبلاگ‌های این سامانه در یک سال منتهی به اردیبهشت‌ماه را ۱۰ میلیون و ۶۶۵ هزار و ۳۸۴ مورد دانست و افزود: در یک سال گذشته در مجموع ۴۳ هزار و ۶۹۰ مطلب در وبلاگ‌های حوزه‌های علمیه خواهران درج و برای پست‌های ایجادشده در این وبلاگ‌ها، جمعا ۳۳ هزار و ۹۳۵ نظر ثبت شده است.

مدیر پرتال جامع اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران بیشترین بازدید از یک وبلاگ را مربوط به وبلاگ مدرسه علمیه محدثه(س) بروجرد  با ۵۵۷ هزار و ۳۷۴ مورد دانست و اظهار کرد: بیشترین بازید از یک پست نیز به ۶۳ هزار و ۷۸۸ مورد می‌رسد که موضوع آن تاسوعای حسینی و متعلق به مدرسه علمیه محدثه(س) بروجرد بوده است. پس از این پست، پست‌هایی با موضوع تاثیر ماهواره بر خانواده و موضوع حجاب و عفاف در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین آمار بازدید از سامانه وبلاگ حوزه‌های علمیه خواهران در یک سال اخیر به بهمن ماه با یک میلیون و ۶۶۴ هزار و ۲۲۱ مورد بازدید مربوط می‌شود، اظهار کرد: روز عرفه نیز پربازدیدترین روز این سامانه بوده است و آمار بازدید از سامانه وبلاگ حوزه‌های علمیه خواهران در این روز به ۳۸ هزار و ۹۰۲ مورد بازدید رسیده است.

جلیلی با اشاره به اینکه در طول یک سال اخیر یک میلیون و ۸۹۹ هزار و ۸۹۷ صفحه در سامانه وبلاگ حوزه‌های علمیه خواهران بازدید شده است، ادامه داد: میانگین بازدید از این صفحه‌ها در روز به ۴ هزار و ۲۰۰ بازدید می‌رسد.

وی بالاترین تعداد ثبت نظر برای یک پست در این سامانه را ۲۵۰ نظر ذکر کرد و گفت: علاقه‌مندان به بازدید از وبلاگ‌های این سامانه می‌توانند به نشانی اینترنتی womenhc.com مراجعه کنند.

مدیر پرتال جامع اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران یادآور شد: وبلاگ‌های ثبت شده در سامانه وبلاگ حوزه‌های علمیه خواهران علاوه بر بانوان طلبه، از سوی مدیریت‌های استانی و مدارس علمیه اداره می‌شوند.

نظر شما