شناسهٔ خبر: 5854 - سرویس آرشیو
نسخه قابل چاپ

مدیری به دنبال لوکیشن سریال جدیدش/"شوخی کردم"با ماهواره‌ شوخی ندارد

مدیری به دنبال لوکیشن سریال جدیدش/"شوخی کردم"با ماهواره‌ شوخی ندارد خشایار الوند از آغاز نگارش و انتخاب لوکیشن برای ساختن دکورهای مجموعه "شوخی کردم" به کارگردانی مهران مدیری که برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود خبر داد و عنوان کرد این مجموعه قرار نیست با شبکه‌های ماهواره‌ای شوخی کند.

خشایار الوند نویسنده برخی از مجموعه‌های مهران مدیری چون "قهوه تلخ" و "ویلای من"درباره همکاری تازه‌اش با مدیری گفت: در حال گپ و گفت برای نگارش مجموعه جدیدی به کارگردانی مهران مدیری هستم که قرار است در شبکه نمایش خانگی و توسط شرکت گلرنگ رسانه توزیع شود. در حال حاضر شاکله کلی کار مشخص شده اما هنوز نگارش و تولید متون را آغاز نکرده‌ایم.

وی افزود: طی یکی دو روز آینده محل تصویربرداری این سریال که "شوخی کردم" نام دارد مشخص خواهد شد. چون این مجموعه به صورت آیتمی تولید می‌شود باید مکان بزرگی در اختیار گروه باشد که بتوانند دکور آیتم‌های مختلف را در آن بسازند. کلیت کار نیز به این شکل است که هر مجموعه شامل دو سی دی است که یک عنوان و تم اصلی دارد و همه آیتم‌های آن مجموعه در ارتباط با همان تم تولید می‌شود. مثلا اگر موضوع یک قسمت عشق باشد همه آیتم‌های آن مجموعه حول این محور می‌چرخد.

نویسنده "ویلای من" ادامه داد: این مجموعه کلا در بسته‌بندی‌های دو قسمتی که هر کدام حدود 40 دقیقه است، در 20 مجموعه در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. من و مهدی ژوله به همراه حمید برزگر، امیر وفایی و الهه زارع نژاد و چند نویسنده دیگر که بعدا مشخص خواهد شد نگارش این مجموعه جدید را بر عهده خواهیم داشت.

الوند درباره مضمون این سریال که در رسانه‌ها در ارتباط با شبکه‌های ماهواره‌ای و شوخی با آنها عنوان شده است، گفت: این مجموعه هیچ ارتباطی به شوخی با شبکه‌های ماهواره‌ای و مجموعه ای که چند وقت قبل توسط مدیری تولید شده بود و به صورت غیر مجاز در دسترس مردم قرار گرفت، ندارد. آن مجموعه تهیه‌کننده دیگری داشت و تنها برای دست‌گرمی تولید شده بود که ناخواسته پخش شد.

مهران مدیری پیش از این سریال‌ "قهوه تلخ" را برای شبکه نمایش خانگی کارگردانی کرده بود که تصویربرداری آن ناتمام ماند. همچنین پخش سریال "ویلای من" به کارگردانی مدیری نیز به تازگی به پایان رسیده است که این مجموعه بر خلاف "قهوه تلخ" پخش منظمی داشت اما نتوانست فروش قابل قبولی داشته و به موفقیت "قهوه تلخ" دست یابد.

منبع: خبرگزاری مهر