شناسهٔ خبر: 28297 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«پژمان 2» اوایل سال آینده کلید می‌خورد

پژمان جمشیدی گفت: نسخه سینمایی پژمان به احتمال فراوان اوایل سال آینده به نویسندگی و کارگردانی پیمان قاسم‌خانی کلید می‌خورد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ پژمان جمشیدی گفت: بعد از اتمام بازی‌ام در سریال «سالهای ابری» فعلا مشغول استراحت و بررسی کردن پیشنهادهایم هستم.

وی درباره ساخت نسخه سینمایی پژمان بیان داشت: فیلم سینمایی «پژمان» قرار است از اردیبهشت ماه سال آینده به نویسندگی و کارگردانی پیمان قاسم خانی کلید بخورد و پیمان قاسم‌خانی با این فیلم می‌خواهد برای اولین بار کارگردانی را تجربه کند.

بازیگر سریال «پژمان» افزود: سریال «پژمان 2» توسط محراب قاسم‌خانی و تیم نویسندگی او که مدتی است در کارگاه‌های آموزشی‌اش برپاست، در حال نگارش است و قرار است بعد از نسخه سینمایی‌اش کلید بخورد.

بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در پایان با اشاره به سایر پیشنهادهایش گفت: در این مدت پیشنهادهایی داشتم،اما به طور حتم تا پایان تصویربرداری فیلم سینمایی «پژمان» در هیچ کاری حضور نخواهم داشت.

پژمان جمشیدی بازیکن فوتبال و هافبک تیم ملی و باشگاه پرسپولیس و با خداحافظی از دنیای فوتبال به سمت هنر آمد و با بازی در سریال «پژمان» به کارگردانی سروش صحت فعالیت هنری خود را آغاز کرد و بعد از آن در سریال‌‌های پژمان و سال‌های ابری و فیلم سینمایی «آتش بس» و چندین تئاتر به ایفای نقش پرداخت.

نظر شما