شناسهٔ خبر: 26237 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کتاب 'فلسفه سیاسی آیت الله خامنه ای' در قم رونمایی شد

کتاب 'فلسفه سیاسی آیت الله خامنه ای' چهارشنبه شب با حضور جمعی از علما، فضلا و پژوهشگران حوزه های علمیه در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی قم رونمایی شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا، در این مراسم که آیت الله 'سید هاشم حسینی بوشهری' مدیر حوزه های علمیه و آیت الله 'علی اکبر رشاد' رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی حضور داشتند، عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی طی سخنانی با اشاره به ویژگی های برجسته کتاب 'فلسفه سیاسی آیت الله خامنه ای' اظهار داشت: این کتاب فلسفه سیاسی رهبر انقلاب را با یک نگاه جامع و همه سو نگر مورد بررسی قرار داده است. 

حجت الاسلام 'سید سجاد ایزدهی' خاطرنشان کرد: این کتاب که از تولیدات گروه سیاست پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی بوده و به قلم حجت الاسلام 'محسن مهاجرنیا' به رشته تحریر درآمده است، اثر برجسته و ارزشمندی است که چندین بار مورد بازنگری و اصلاح قرار گرفته است. 

رییس انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه قم نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات و فعالیت های این انجمن در سالهای گذشته، حضور جمعی از صاحبنظران و پژوهشگران سیاسی در این مجموعه را ظرفیت بسیار مناسبی برای هم افزایی و انجام فعالیت های علمی و تحقیقاتی در این عرصه دانست. 

حجت الاسلام 'منصور میراحمدی' با اشاره به برگزاری نشست ها و همایش های علمی و سیاسی با مشارکت انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه قم گفت: این انجمن در ارزیابی انجمن های علمی حوزه علمیه در سال 1392 در میان 14 انجمن علمی رتبه نخست را کسب کرده است. 

کتاب 'فلسفه سیاسی آیت الله خامنه ای' در پنج فصل 'آیین اندیشه'، 'آیین اجتماع'، 'آیین شهروندی'، 'آیین شهریاری' و 'آیین سعادت' به قلم حجت الاسلام 'محسن مهاجرنیا' در 532 صفحه و با شمارگان یک هزار و 500 نسخه از سوی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی قم منتشر شده است. 

نظر شما