شناسهٔ خبر: 26226 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پایان دوبله «کمپ ایکس ری» با صدای معادی و جواهریان

پس از ۱۰ جلسه، دوبله فیلم سینمایی «کمپ ایکس ری» با صداپیشگی پیمان معادی و نگار جواهریان به پایان رسید.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا، «موسسه فرهنگی هنری سگال رسانه معاصر» که مدتی است در سکوت خبری، شرایط اکران این فیلم در ایران را پیگیری می‌کند، برای ارتباط بیشتر مخاطبان، دوبله را در دستور کار خود قرار داده تا تماشاگران نسخه‌ای متفاوت‌تر از آن چه که تا به حال وارد بازار غیررسمی ایران شده را ببینند.

 

نگار جواهریان برای اولین بار دوبله را با این فیلم و صداپیشگی نقش "ایمی" تجربه کرده است و پیمان معادی هم علاوه بر صدای نقش خودش؛ علی، نظارت مستقیم بر کار تیم دوبلاژ حرفه‌ای را به عهده داشت.

 

مراحل صدابرداری و صداگذاری باند بین‌الملل در حال انجام است تا شرایط اکران در ایران به بهترین نحو انجام پذیرد.

 

«کمپ ایکس ری» به کارگردانی پیتر ستلر محصول کشور آمریکاست که در عین حال فیلمی مستقل و ضد آمریکایی محسوب می‌شود. در این فیلم کریستن استوارت، پیمان معادی،جان کرول لینچ و لین گریسون جلوی دوربین ستلر قرار گرفته‌اند.

 

فیلم با صحنه‌هایی از واقعه یازده سپتامبر در مرکز تجارت جهانی نیویورک آغاز می‌شود و پس از صحنه بازداشت «علی» در آلمان، به هشت سال بعد و زمان ورود نگهبان تازه‌ای به نام «ایمی کول» به بازداشتگاه گوانتانامو می‌رسد. ایمی برای فرار از زادگاه کوچکش به ارتش پیوسته است. رفتار علی امیر باعث تغییر دیدگاه او نسبت به مسلمانان می‌شود...

این فیلم به زودی و با کمترین تغییرات توسط موسسه «سگال رسانه معاصر» در ایران اکران خواهد شد.

نظر شما