شناسهٔ خبر: 25262 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دانشجویان سینما خواستار سالنی برای تماشای فیلم های فجر شدند

جمعی از تشکل‌های دانشجویی وابسته به دانشکده سینما و تئاتر در نامه‌ای خطاب به رییس سازمان سینمایی یک درخواست مطرح کردند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  در متن این نامه خطاب به حجت‌الله ایوبی آمده است: «با توجه به نزدیک شدن برگزاری سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر‏، اقشار مختلف سینمایی هرکدام به نحوی در این گردهمایی سالانه مشارکت می‌نمایند.

همان گونه که مستحضرید دانشکده سینما تئاتر تنها دانشکده سینمایی کشور است که با توجه به سابقه‌ درخشانش توانسته بزرگان بسیاری را به بدنه‌ سینمایی کشور معرفی نماید.

در طول دوره‌های برگزاری این جشنواره اهالی سینما، اصحاب رسانه و ارگان‌های دولتی سهم ویژه‌ای برای حضور در این رویداد بزرگ سینمایی داشته‌اند اما با وجود این که یکی از مهمترین اهداف مسئولین سینمایی کشور ارتباط هرچه بیشتر محیط‌های آکادمیک با بدنه سینمایی کشور است متاسفانه دانشجویان سینما تنها قشری هستند که از حضور فعال و رسمی در این رویداد فرهنگی و هنری محرومند و هیچ گونه امکانی برای مشاهده بی‌دغدغه آخرین دستاوردهای سینمای برای ایشان فراهم نمی‌شود.

لذا ما اعضای تشکل‌های دانشجویی وابسته به دانشکده سینماتئاتر(بسیج دانشجویی، انجمن علمی و کانون روشنا) به همراه جمعی از دانشجویان سینما از جنابعالی به عنوان رئیس سازمان سینمایی کشور تقاضا می‌کنیم سنگ بنای تعامل بیشتر دانشجویان سینمایی با بدنه‌ حرفه‌ای تولید سینما را بنا نهید و بدین منظور دستورات لازم را جهت در اختیار گذاشتن سالنی مجزا برای دانشجویان این دانشکده صادر نمایید.

پیشایش از همکاری و حسن توجه جنابعالی در ایجاد فضایی شایسته و درخور دانشجوی سینما برای حضور حداکثری و بهره‌مندی از جشنواره بین المللی فیلم فجر، صمیمانه سپاسگزاریم

نظر شما