شناسهٔ خبر: 25213 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

قرارداد اکران «همه چیز برای فروش» و «فصل فراموشی فریبا» بسته شد

سخنگوی شورای صنفی نمایش از عقد قرارداد فیلم های «همه چیز برای فروش» به کارگردانی امیر ثقفی و «فصل فراموشی فریبا» عباس رافعی خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب که فیلم های در حال اکران نمایش خود در سینماها را ادامه می دهند،گفت: قرارداد اکران فیلم سینمایی «همه چیز برای فروش» به کارگردانی امیرحسین ثقفی بعد از «شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار در گروه آزادی بسته شد.

وی ادامه داد: همچنین قرارداد فیلم «فصل فراموشی فریبا» به کارگردانی عباس رافعی در گروه آزاد بسته شده و اوایل دی ماه در سینماها نمایش داده می شود.

فصل فراموشی فریبا

سخنگوی شورای صنفی نمایش بیان کرد: در این جلسه شورای صنفی نمایش تصویب شد که ارائه بلیت نیم بها و یا پیش فروش بلیت فیلم ها منوط به به درخواست توزیع کننده فیلم و اخذ مجوز از سوی شورای صنفی نمایش امکان پذیر است.

فرجی در پایان گفت: اکران فیلم های «ساکن طبقه وسط» شهاب حسینی، «آتش بس 2» تهمینه میلانی، «میهمان داریم» محمد مهدی عسگرپور، «شیار 143» نرگس آبیار، «نطفه شوم» کریم آتشی و «آنچه مردان درباره زنان نمی دانند» قربان محمدپور در سینماهای کشور ادامه دارد.

 

نظر شما