شناسهٔ خبر: 25171 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جلسه رای اعتماد فرهادی جلوه ی خوبی از وفاق درعین تضاد فکری خواهدبود

رییس کمیسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری از رای مجلس به فرهادی گفت: جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی علوم ، جلوه ی خوبی از وفاق و هم افزایی مجلس و دولت باوجود برخی تضادهای فکری خواهد بود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا؛ غلامرضا تاجگردون به سوابق درخشان فرهادی اشاره کرد و گفت: فضای تعاملی خوبی برای پنجمین وزیرپیشنهادی علوم که از نیروهای آزموده نظام است،در مجلس وجود دارد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس حرکت در مسیر آرمان های نظام ،تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و کمک به برنامه های دولت تدبیر و امید که همواره مورد حمایت رهبر فرزانه انقلاب بوده از ویژگی های وزیر پیشنهادی علوم است.

نماینده مردم گچساران وباشت در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد : وزارت علوم در شرایط کنونی به یک مدیری باتجربه و متخصص نیاز دارد که این مولفه ها در فرهادی که از سوابق درخشانی در سطوح کلان نظام برخوردار است ، وجود دارد.

رییس کمیسیون برنامه وبودجه مجلس، طولانی شدن وضعیت بلاتکلیفی وزارت علوم به عنوان مهمترین و کلیدی ترین وزارتخانه های کشور یاداورشد وافزود:فضای حاکم برمجلس در راستای برون رفت از این وضعیت مدیریتی وزارت علوم بسترخوبی برای جلب اعتماد نمایندگان است.

وی با بیان این که برای کمک به فرایند امور اجرایی کشور بویژه در حساس ترین و زیربنایی ترین حوزه کشور که همان علم و فناوری است،به مقوله وفاق،هم افزایی ، اندیشیدن به منافع ملی و چشم پوشی از کشمکش های گروهی نیاز است و جلسه رای اعتماد وزیرپیشنهادی در روز چهارشنبه در این راستا می تواندنمایش خوبی از هم افزایی در کنار برخی تضادهای فکری باشد.

وی گفت:وزارت علوم نقش زیرساختی برای دیگر بخشهای اقتصادی، صنعتی و فرهنگی کشور را دارد و فرهادی با کوله باری از تجربه به عنوان چهره ی خدمتگزار بی حاشیه می تواند به پررنگ شدن این هدف واثرگذاری آن کمک کند.

تاجگردون دغدغه جامعه دانشگاهی و استقبال چشمگیر آنها از وزیر پیشنهادی علوم را یادآورشد و افزود: این استقبال جامعه دانشگاهی قطعا مورد توجه نمایندگان دلسوز نظام و مردم واقع خواهد شد.

نظر شما