شناسهٔ خبر: 25158 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دانشگاه مازندران شورای بورس تشکیل داد

معاون آموزشی دانشگاه مازنداران از تشکیل شورای بورس دراین دانشگاه خبر داد .

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، دكتر شادمهر ميردار گفت: شورای بورس دانشگاه مازندران با توجه به نیازهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه و نیز در راستای تامین نیروی انسانی متعهد و متخصص مورد نیاز کشور و جذب متقاضیان ادامه تحصیل در دوره دکتراي این دانشگاه براساس ضوابط و مقررات شورای اجرايی بورس وزارت عتف(علوم، تحقيقات و فناوري‌) و دستورالعمل اجرايی داخلی دانشگاه برای اولین بار در دانشگاه مازندران تشکیل شد.

وی درخصوص وظايف و فعاليت هاي شوراي بورس دانشگاه گفت: این شورا می کوشد تا با ساماندهی موضوع ادامه تحصیل  اعضای هیات علمی در مرتبه مربی به ارتقای سطح کیفی دانشگاه کمک كند. علاوه بر این با رسیدگی به وضعیت بورسیه های شاغل به تحصیل دانشگاه در داخل و خارج از کشور اقدامات لازم و شایسته را به عمل آورد.

معاون آموزشي دانشگاه مازندران سپس به وظیفه دیگری که شورای بورس دانشگاه پیگیری می کند اشاره كرد و گفت: تدوین دستورالعمل اجرایی مناسب برای تبدیل بورسیه های  متقاضی تبدیل وضعیت خارج به داخل و نیز متقاضیان موسسات مختلف برای ادامه تحصیل در دوره های دکترا دانشگاه مازندران از ديگر وظايف اين شورا است.

 وی يادآور شد: دكتر فخرالدين اصغري آقمشهدي رييس دانشگاه مازندران به عنوان رييس شورا، دكتر شادمهر ميردار معاون آموزشي دانشگاه به عنوان دبير شورا و دكتر كوروش نوذري معاون اداري و مالي دانشگاه، دكتر مسلم منصور لكورج معاون پژوهش و فناوري دانشگاه، دكتر علي اكبر باقري خليلي مدير تحصيلات تكميلي دانشگاه و خانم عاليه بخشيان كارشناس آموزشي دانشگاه به عنوان اعضاي شوراي بورس دانشگاه تعیین شدند.

نظر شما