شناسهٔ خبر: 25041 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

روزبه نعمت اللهی نمایشنامه‌خوانی می‌کند

خواننده موسیقی پاپ کشورمان از حضور در یک جلسه نمایشنامه‌خوانی به عنوان بازیگر و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت مشترک با هنرمندان هندوستانی خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ روزبه نعمت اللهی درباره فعالیت‌های هنری این روزهایش گفت: مدتی است به شدت درگیر ضبط تازه ترین آلبوم موسیقی خود هستم که وقت زیادی را از من گرفته است ضمن اینکه در روزهای گذشته که واقعا روزهای خوبی برای اهالی فرهنگ و هنر نبود و تعدادی از هنرمندان این عرصه از جمله مرتضی پاشایی، مجید بهرامی، بهمن بوستان و استاد کاشانیان دار فانی را وداع گفتند تک آهنگ «فصل گریه» را منتشر کردم که متناسب با حال و هوای این روزهاست.

وی ادامه داد: در کنار اینها مشغول برنامه ریزی برای برگزاری یک کنسرت در چهار ماه باقی مانده سال جاری هستم که در صورت مشخص شدن جزییات، تاریخ دقیق آن به مردم و اهالی رسانه اطلاع‌رسانی خواهد شد. البته یک برنامه ویژه هم داریم که امیدوارم با مشکلات اداری مواجه نشود و بتوانیم در خدمت علاقه مندان موسیقی با این برنامه بینافرهنگی باشیم.

این خواننده موسیقی پاپ در توضیح بیشتر این فعالیت بینافرهنگی عنوان کرد: با رایزنی های انجام گرفته از اعضای گروه «آوای زمین» کشور هندوستان دعوت کرده‌ایم که کنسرتی را در ایران با نوازندگی هنرمندانی هندی برگزار کنیم که اگر مشکل خاصی پیش نیاید می تواند یکی از کارهای متفاوتی باشد که تا به امروز در حوزه اجرای زنده انجام دادم البته در اجرای این برنامه فقط به ایران بسنده نخواهد شد و به طور حتم اگر شرایط مالی و اداری اجازه دهد دوست داریم این برنامه های زنده را در هندوستان و سایر کشورها برگزار کنیم.

نعمت اللهی از حضور در یک جلسه نمایشنامه خوانی به عنوان یکی از نقش خوانان خبر داد و گفت: جلسه نمایشنامه خوانی «پسران آفتاب» از متون پرطرفدار نیل سایمون روز یکشنبه نهم آذر ماه به کارگردانی سارا جوادزاده در قالب یک اجرای خیریه به نفع بیماران و بهبودیافتگان سرطان در فرهنگسرای اندیشه اجرا می شود که در این اجرا محمد سلوکی، جواد یحیوی، محمد سلیمی، سعید شیخ زاده، شاهین سلیمی و من به عنوان بازیگر حضور خواهیم داشت.

نظر شما