شناسهٔ خبر: 25034 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نمایشگاه عکس «ساکن طبقه وسط» به نیاوران رسید

امیر عابدی عکاس با اعلام اینکه آخر هفته جاری نمایش عکس فیلم «ساکن طبقه وسط» در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود، از دیگر فعالیت های خود در عرصه سینما صحبت کرد.

ساکن طبقه وسط

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ امیر عابدی عکاس سینما با بیان اینکه ششم آذر ماه نمایشگاه عکسی از فیلم سینمایی «ساکن طبقه وسط» به کارگردانی شهاب حسینی برپا می شود، گفت: در ابتدا قرار بود این نمایشگاه هفته گذشته در مجموعه فرهنگی تجاری کوروش برگزار شود اما بنا به دلایلی برگزاری این نمایشگاه به تاخیر افتاد.

وی که عکاسی این فیلم را برعهده داشته است، ادامه داد: با توجه به محدودیت فضایی که در گالری کوروش وجود داشت تنها می توانستیم 26 عکس را به نمایش گذاریم درحالی که شهاب حسینی در این فیلم 38 نقش بازی کرده و من دوست داشتم که حداقل یک عکس از هرکدام از این نقش‌ها و حضور دیگر بازیگران «ساکن طبقه وسط» به نمایش گذارم.

این عکاس سینما بیان کرد: من عکس های زیادی را برای برگزاری نمایشگاه در اختیار دوستان قرار داده ام و امیدوارم با توجه به فضای گالری نیاوران، تعداد زیادی از آنها به نمایش گذاشته شود.

ساکن طبقه وسط

وی با اشاره به حضورش در سریال «تعبیر وارونه یک رویا» به کارگردانی فریدون جیرانی توضیح داد: عوامل این سریال برای گرفتن بخشی از سکانس ها در ارمنستان حضور دارند و قرار بود که من هفته گذشته به این گروه بپیوندم، اما سفر خود را برای افتتاح این نمایشگاه به تعویق انداختم. فیلمبرداری این سریال 2 ماه پیش آغاز شده و در حال حاضر گروه تولید و کارگردانی برای ادامه فیلمبرداری در ارمنستان حضور دارند.

عابدی گفت: به تازگی کار در پروژه «ایران برگر» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی را به پایان رساندم. این فیلم یک پروژه خوب و بسیار سنگین بود. «ایران برگر» یک پروژه پربازیگر با فضای خاص و بسیار متفاوت است. در این فیلم کمدی موقعیت وجود دارد و در صورت دیده شدن می تواند یک فیلم دلچسب و متفاوت باشد.

ساکن طبقه وسط

عابدی در پایان عنوان کرد: مسعود جعفری جوزانی بعد از 16 سال دوباره به در سینما حضور پیدا کرد و همین مساله می تواند برای سینمای ایران بسیار خود باشد. اما مهمتر از آن این است که جوزانی بعد از گذشت این همه سال همچنان سر صحنه پرانرژی ظاهر می شود.

فیلم سینمایی «ساکن طبقه وسط» به کارگردانی شهاب حسینی در پنجمین هفته نمایش خود در گروه آزاد توانسته به فروش 900 میلیون تومانی در تهران و شهرستان ها برسد. شهاب حسینی در این فیلم در 38 نقش حضور دارد. از دیگر بازیگران «ساکن طبقه وسط» می توان به هادی کریمی، هنگامه قاضیانی، طناز طباطبایی، ساره بیات، کامبیز دیرباز، بهنوش بختیاری، بابک حمیدیان، امید روحانی، بهناز جعفری و ... اشاره کرد. فیلمنامه این فیلم را محمدهادی کریمی نوشته است.

نمایشگاه عکس «ساکن طبقه وسط» آخر این هفته پنجشنبه ششم آذر ماه در فرهنگسرای نیاوران افتتاح می شود.

امیرعابدی پیش از این برای فیلم هایی چون «آزایمر»، «آدمکش»، «باغ قرمز»، «پسر آدم، دختر حوا»، «خیابان بیست و چهارم»، «دلخون»، «خواب لیلا»، «چهارشنبه سوری» و ... عکاسی کرده است.

نظر شما