شناسهٔ خبر: 24984 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آخرین اخبار از «میان طالبان»، پروژه خاورمیانه‌ای جدید هالیوود

پروژه «میان طالبان» خیلی سریع تر از چیزی که تصور می شد کلید خورد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛بالاخره قسمت سوم مجموعه «هابیت» پیتر جکسون هم امسال اکران خواهد شد تا بازیگر اصلی این تریلوژی، مارتین فریمن فرصت داشته باشد تا به کارهای دیگرش هم برسد.

این بازیگر سرشناس بریتانیایی شهرتش را بی شک مدیون مجموعه «شرلوک» است. سریال کوتاهی که از شبکه بی بی سی پخش می شود و قرار است به زودی استارت فصل چهارم، پنجم و فیلم تلویزیونی اش زده شود. فریمن البته به جز شرلوک، در گیر سریال «فارگو» هم هست. حالا خبر رسیده که صحبت ها با او برای بازی در فیلم «میان طالبان» هم وارد فاز نهایی شده و او در این فیلم سینمایی هم بازی خواهد کرد. فیلمی که تینا فی هم در آن بازی خواهد کرد و از روی خاطرات کیم بارکر به همین نام نوشته شده است و داستان خبرنگاری آمریکایی است که سال ٢٠٠٢ به افغانستان و پاکستان می رود تا با نفوذ میان طالبان از آنها اطلاعات خبری در آورد.

در گروه سازندگان این فیلم، تینا فی همین طور وظیفه تهیه را هم بر عهده دارد. همین طور کارگردانان فیلم سینمایی «عشق دیوانه وار احمقانه»، گلن فیکارا و جان رکوآ کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهند داشت. ظاهرا حضور مارگوت ربی هم در این فیلم قطعی شده است.

نظر شما