شناسهٔ خبر: 24932 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بازبینی فیلم‌های جشنواره فجر آغاز شد

مدیر امور اجرایی و دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم فجر از اتمام مهلت ثبت نام فیلمسازان برای شرکت در بخش مسابقه جشنواره بین المللی فیلم فجر و آغاز کار بازبینی فیلم های جشنواره فجر از امروز یکم آذرماه خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ ناصر باکیده مدیر امور اجرایی و دبیرخانه جشنواره فیلم فجر با اشاره به اینکه تا آخرین روز ثبت نام ۱۱۵ اثر سینمایی در دبیرخانه جشنواره به ثبت رسیده است، گفت: تاکنون ۶۱ فیلم در بخش سودای سیمرغ، ۵۴ عنوان فیلم در بخش نگاه نو و ۱۱۷ فیلم در بخش مستند جشنواره بین المللی فیلم فجر از سوی تهیه کنندگان فیلم ثبت نام شده است.

وی ادامه داد: از میان ۱۱۵ عنوان فیلم ثبت نام شده از سوی متقاضیان، ۲۵ فیلم به صورت ویدیویی به دبیرخانه ارائه شده و طبق مقررات جشنواره سی و سوم دبیرخانه از دریافت آثار ویدیویی معذور است.

باکیده با بیان این که هیأت های انتخاب بخش سینمای ایران و مستند انتخاب شده اند، تاکید کرد: از امروز شنبه اول آذرماه، بازبینی آثار ثبت نام شده در دبیرخانه جشنواره آغاز خواهد شد.

مدیر امور اجرایی و دبیرخانه جشنواره فجر، پایان مهلت ثبت نام اینترنتی آثار را ۳۰ آبان ماه ذکر کرد و در پایان یادآور شد: تا آخرین روز ثبت نام، شاهد استقبال خوبی از سوی متقاضیان بودیم و هیأت انتخاب به صورت رسمی از امروز کار خود را شروع می کند.

احمد امینی، رسول صدرعاملی، حسین کرمی، محمدعلی باشه آهنگر، محمد احسانی، مجید رضابالا و بهنام بهزادی به عنوان اعضای هیأت انتخاب، بازبینی آثار بخش سینمای ایران جشنواره سی و سوم فیلم فجر را عهده دار شدند. همچنین، هیأت انتخاب بخش مستند سینمایی متشکل از عزیزالله حاجی مشهدی، پیروز کلانتری، جعفر صانعی مقدم، حامد شکیبانیا و محمدحسین مهدویان است.

سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، بهمن ماه سال جاری به دبیری علیرضا رضاداد برگزار خواهد شد.

نظر شما