شناسهٔ خبر: 24887 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رکوردشکنی تریلر فیلم جدید «سیندرلا»

تریلر جدید کمپانی دیسنی از فیلم «سیندرلا» رکورد بازدید در روز اول را شکست.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ پرنسس محبوب دل همه را تصاحب می‌کند و نشان آن اینکه تریلر فیلم جدید «سیندرلا» در ۲۴ ساعت اول نمایش خود بیش از ۴.۲ میلیون بار در شبکه یوتیوب و بیش از ۳۳ میلیون بار در شبکه اجتماعی فیس‌بوک مشاهده شد و به این ترتیب رکورد بیشترین استقبال از نمایش تریلر در روز اول کمپانی دیسنی را از آن خود کرد، البته این به استثنای تمامی فیلم‌هایی است که توسط کمپانی مارول اکران شده‌اند.

در این اقتباس جدید کیت بلانشت نقش نامادری پلید داستان را بازی می‌کند و لیلی جیمز که از سریال «دانتون ابی» شناخته‌شده است نیز نقش الا را ایفا می‌کند. کنت برانا مسئولیت کارگردانی این بازسازی داستان کلاسیک را بر عهده داشته است.

فیلم «سیندرلا» که روز سیزدهم ماه مارس بر پرده‌های بزرگ به نمایش در می‌آید، بعد از موفقیت چشمگیر فیلم «شریر»، بازسازی داستان زیبای خفته با نقش‌آفرینی آنجلینا جولی ساخته شده که یکی دیگر از مثال‌های تاخت و تاز کمپانی دیسنی در ژانر اکشن فانتزی و در نتیجه درآمد بسیار بالای آن بود. از فیلم‌های دیگر در این ژانر می‌توان به «آلیس در سرزمین عجایب» تیم برتون هم اشاره کرد.

فیلم سیندرلا

فیلم «شریر» مبلغ قابل‌توجه ۷۵۷.۷ میلیون دلار در باکس‌آفیس بین‌المللی به دست آورد که بدون شک به جلب توجه بیشتر به فیلم «سیندرلا» نیز کمک خواهد کرد. در مقایسه با ۴.۲ میلیون بازدید تریلر فیلم «سیندرلا»، تریلر فیلم «شریر» در روز اول نمایش خود تنها ۱.۵ میلیون بار در یوتیوب مشاهده شده بود.

فیلم «سیندرلا» که با الهام از داستان افسانه‌ای معروف و همچنین فیلم سال ۱۹۵۰ کمپانی دیسنی ساخته شده است، از بازیگران شناخته‌شده دیگری نیز استفاده می‌کند؛ هلنا بونهام کارتر نقش مادرخوانده سیندرلا را بازی می‌کند و ریچارد مدِن هم در نقش شاهزاده ظاهر می‌شود. هیلی اتول هم نقش مادر فقید سیندرلا را ایفا می‌کند.    

نظر شما