شناسهٔ خبر: 24013 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پایان یک حاشیه در تلویزیون

آزاده نامداری که پخش مستند «خانومی که شما باشی» با تهیه‌کنندگی او ناگهان از جدول پخش شبکه دو حذف شد، با برنامه «خوبی از خودتونه» به اجرای تلویزیونی برمی‌گردد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ شنیده‌ها حاکی از آن است که مجوز اجرای یک برنامه جدید توسط آزاده نامداری در تلویزیون صادر شده و او پس از ماه محرم با «خوبی از خودتونه» به تلویزیون برمی‌گردد.

این روزها ساخت دکور «خوبی از خودتونه» به انجام رسیده است و این برنامه به مفهوم خوبی می‌پردازد؛ از حال خوب و آدم‌های خوب گرفته تا اتفاقات خوب، غذاهای خوب، کتاب‌های خوب.

این برنامه که به صورت سه شب در هفته پس از خبر 20:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود، هر شب درباره تازه‌ترین اتفاقات خوبی که رخ داده پخش می‌شود و با فردی که آن اتفاق برایش رخ داده به گفتگو می‌نشیند.

برای مثال راننده تاکسی که رفتار خوبی با مسافرانش دارد تا بازیگری که یک جایزه جهانی از آن خود کرده، یا کارگردانی که فیلم خوبی از او اکران شده است در این دایره قرار می‌گیرد.

«خوبی از خودتونه» با تهیه‌کنندگی سمانه فراهانی روی آنتن می‌رود و فارغ از اتفاقات ناراحت کننده و تلخ درصدد است به اتفاقات خوب بپردازد.

تیتراژ این برنامه را امیرحسین خسروی ساخته و در 35 دقیقه روی آنتن می‌رود.

همچنین علی بخشی زاده مدیر شبکه اخیرا با تکذیب ممنوع التصویری آزاده نامداری در گفتگو با یک روزنامه فرهنگی از بازگشت این مجری از بعد از ماه محرم خبر داده بود.

نظر شما