شناسهٔ خبر: 23659 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نتايج آزمون اعطای مدرك به حفاظ هفته اول آبان اعلام می‎شود

نتايج مرحله دوم آزمون نهمين دوره طرح ارزيابي و اعطاي مدرك تخصصي به حفاظ قرآن كريم به دليل ضرورت طي مسير قانوني و أخذ تاييديه كميته نظارت هفته اول آبان ماه اعلام مي شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، مسعود وادي پور با اشاره به اينكه نتايج مرحله دوم آزمون نهمين دوره طرح ارزيابي و اعطاي مدرك تخصصي به حفاظ قرآن كريم امروز(۳۰ مهر ماه) آماده شده،‌ افزود:‌ اين نتايج به كميته نظارت شوراي تخصصي و كارشناسي طرح ارزيابي و اعطاي مدرك تخصصي به حفاظ قرآن كريم براي بررسي بيشتر ارسال شده است.

وي با بيان اينكه بر اساس اعلام قبلي مقرر شده بود نتايج، روز ۳۰ مهر ماه اعلام شود، بيان كرد:‌ نتايج به دليل ضرورت طي مسير قانوني و اخذ تاييديه كميته نظارت هفته اول آبان ماه اعلام مي شود.

وادي پور با اشاره به تجربه هشت دوره گذشته اين آزمون يادآور شد:‌ در هشت دوره گذشته تا كنون هيچ مشكلي از سوي كميته نظارت براي آزمون اعلام نشده و نتايج با طي روند قانوني اعلام و مدارك ارائه شده است. ‌

وي با اشاره به اينكه اين آزمون در چند مرحله انجام مي شود يادآور شد:‌ شركت كنندگان در ارديبهشت ماه گذشته در مرحله اول و كتبي نهمين دوره آزمون شركت كرده و در مرحله دوم نيز آزمون شفاهي به مدت يك ماه از نيمه مرداد ماه تا نيمه شهريور ماه برگزار شد.

وادي پور با بيان اينكه مدارك اين آزمون از اعتبار بالايي برخوردار است خاطر نشان كرد:‌ اين مدارك به امضاء وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و رييس سازمان تبليغات اسلامي رسيده و پس از آن به حفاظ ارائه مي شود.

آزمون طرح ارزيابي و اعطاي مدرك تخصصي به حفاظ قرآن كريم هر ساله از سوي سازمان دارالقرآن الكريم براي حفاظ قرآن به منظور اعطاء مدرك معتبر به آنان برگزار مي شود.

نظر شما