شناسهٔ خبر: 23653 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

معرفی نیلی به عنوان وزیر علوم غیر قابل تصور بود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه قضاوت در مورد انتخاب دکتر نیلی به عنوان وزیر علوم سخت است، گفت: اصلا تصور نمی شد که ایشان از سوی رئیس جمهور برای وزارت علوم معرفی شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، رضا صابری در حاشیه صد و بیست و چهارمین جلسه شورای عالی عتف در جمع خبرنگاران درخصوص معرفی دکتر نیلی احمد آبادی به عنوان وزیر علوم گفت: ما هم این موضوع را شنیده ایم و تا ببینیم نظر مجلس شورای اسلامی چیست.

وی درخصوص اینکه آیا نیلی احمد آبادی به عنوان وزیر علوم انتخاب می شود، گفت: قضاوت سخت است. به دلیل اینکه اصلا تصور نمی شد که ایشان معرفی بشود.

عضو کمیسیون  آموزش مجلس  در ادامه گفت: با این اتفاقی که افتاده از هفته آینده باید منتظر قضاوت ها باشیم.

وی درخصوص پرونده بورسیه های غیر قانونی نیز گفت: من پرونده وحشتناکی ندیدم ولی اگر تخلفی صورت گیرد نظر ما بر این است که باید با آنها برخورد شود.

صابری در ادامه اظهار داشت: این مقداری که من وقت گذاشتم و مطالعه کردم مسئله حادی نبوده و خیلی از آنها (بورسیه ها) به صورت طبیعی از طریق ارتقای هیات علمی بوده است.

صابری با بیان اینکه با این وجود نمی دانم به رئیس جمهور چه گزارشی داده اند اظهار داشت: در هر صورت رئیس جمهور قول داده که این موضوع را پیگیری کند.

وی عنوان کرد: از مجموع سه هزار و ۹۰۰ پرونده ای که درخصوص بورسیه ها بوده است دو هزار و ۵۰۰ پرونده روال طبیعی داشته اند.

به گزارش مهر،    دکتر نیلی احمد آبادی سرپرست دانشگاه تهران امروز از سوی رئیس محترم جمهور به عنوان وزیر علوم تحقیقات و فناوری معرفی شد.

نظر شما