شناسهٔ خبر: 23596 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برنامه دانشگاه شریف برای گسترش ارتباط با فارغ التحصیلان

رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: متاسفانه ما ضعیف عمل کرده و نتوانستیم ارتباط زیادی با فارغ التحصیلان دانشگاهمان را گسترش دهیم بنابراین فعالیت هایی صورت داده ایم تا بتوانیم به شکلی از فعالیت مختلف فارغ التحصیلان این دانشگاه به ویژه فعالیت علمی که انجام می دهند استفاده کنیم .

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دکتر محمود فتوحی با اشاره به فعالیت‌های دانشگاه صنعتی شریف در ارتباط با گسترش ارتباط بیشتر با فارغ التحصلان این دانشگاه گفت: فارغ التحصیلان سرمایه معنوی دانشگاه محسوب می شوند در حال حاضر فعالیت هایی صورت داده ایم تا بتوانیم به شکلی از فعالیت مختلف فارغ التحصیلان این دانشگاه به ویژه فعالیت علمی که انجام می دهند استفاده کنیم.

وی افزود: می خواهیم به نوعی یک تبادل نظر با فارغ التحصیلان دانشگاه داشته باشیم و اساتید و دانشجویان ما با فعالیت علمی که این فارغ التحصیلان انجام می دهند آشنا شوند.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف افزود: مهمتر از همه این است که ارتباط خوبی با فارغ التحصیلان مان داشته باشیم ولی متاسفانه از این بابت تا کنون ضعیف عمل کرده و نتوانستیم ارتباط با فارغ التحصیلان دانشگاهمان را گسترش دهیم.

وی تاکید کرد: فارغ التحصیلان می توانند سرمایه خوب مادی، معنوی، اجرایی و مشورتی برای دانشگاه باشند. خوشبختانه فارغ التحصیلان ما افراد موفقی در سطح ملی و بین‌المللی هستند و این تبادل نظر باعث می شود ارتباط با فارغ التحصیلان و دانشجویان و اساتید بیشتر باشد.

فتوحی افزود: فارغ التحصیلان دانشگاه شریف  افراد کارآفرین موفقی نیز هستند و به دانشجویان ما که در شرف فارغ التحصیلی هستند کمک می کنند تا برنامه کارآموزی در صنعت صورت گیرد.

وی ادامه داد: ارتباط بیشتر با فارغ التحصیلان دانشگاه باعث می شود که بتوانیم از همه نظر از خدمات این افراد استفاده کنیم.

نظر شما