شناسهٔ خبر: 23539 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بی‌انگیزگی مجید مظفری برای کار در تلویزیون

مجید مظفری که به گفته خودش سریال «سفره ایرونی»‌اش چندین سال است بلاتکلیف مانده، از عدم رسیدگی به این پروژه گله کرد و گفت: حداقل بگویند پولمان را نمی‌دهند تا تکلیفمان با خودمان روشن شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ این بازیگر، نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون با بیان اینکه نسبت به کار در تلویزیون بی‌انگیزه شده است، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم با شبکه دو چه کار کنم که تکلیف کارم را که چندین سال است بلاتکلیف مانده است، روشن کنند. سه سال پیش طرحی برای یک سریال با عنوان «سفره‌ ایرونی» تصویب شد و حتی قرارداد هم بسته شد اما اکنون با گذشت بیش از دو سال، نه با ما تسویه حساب می‌کنند و نه تکلیفمان را مشخص می‌کنند. با این اتفاقات دیگر نسبت به کار در تلویزیون بی‌انگیزه شده‌ام.

 

وی ادامه داد: تأخیر در ساخت و بلاتکلیفی سریال «سفره‌ ایرونی» در حالی است که آقای دارابی، معاون سیما هر بار در اسامی تولیدات جدید نام این مجموعه را نیز ذکر می‌کند اما نمی‌دانم چرا هیچ اتفاقی نمی‌افتد و نمی‌دانم دلیل این کارها چیست؛ ضمن اینکه آقای بخشی‌زاده، مدیر شبکه دو سیما هم قول داده بود که سریال «سفره‌ ایرونی» دو سال گذشته تکلیفش مشخص شود اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است و ما ۴۰ میلیون بابت نگارش فیلمنامه بدهکاریم. حداقل به ما بگویند پولمان را نمی‌دهند تا تکلیفمان را بدانیم.

 

این کارگردان تلویزیون همچنین بیان کرد: برخورد مدیران تلویزیون مناسب نیست. از میان مدیران و مسئولان تلویزیون فقط دو نفر وجود دارند که واقعا در همه حال با برنامه‌سازان همکاری می‌کنند. آقای شکری، مدیر شبکه استانی ارومیه و مهدی فرجی، مدیر شبکه یک سیما از جمله مدیران پاسخگو و پیگیر صداوسیما هستند.

 

مجید مظفری در پایان از جدیدترین کارهای تلویزیونی‌اش در قالب سریال خبر داد و گفت: در حال حاضر بیشتر مشغول نگارش سریال‌های کمدی و جدی هستم. در عین حال یک کار سینمایی هم برای نگارش در دست دارم که قرار است خارج از ایران اتفاق بیفتد اما چون هیچ کدام قطعی نشده نمی‌توانم جزئیات را اعلام کنم. در حال حاضر هم وضعیت جسمانی‌ام خیلی خوب است و آنقدر حالم خوب است که فقط کشته و مرده‌ی کارهای اکشن هستم. (با زبانی طنز)

 

به گزارش ایسنا، ۲۸ فروردین ماه ۹۱ بود که مجید مظفری از نگارش یک سریال ۲۶ قسمتی با عنوان «سفره ایرونی» برای پخش از شبکه دو سیما خبر داد. این مجموعه به نویسندگی بابک کانی،‌ پدرام کریمی‌ و علی دلگشایی نگارش شده است.

 

«سفره‌ی ایرونی» داستانی اجتماعی دارد که مسائل روز جامعه و اتفاقاتی که در جامعه برای افراد می‌افتد را به تصویر می‌کشد.

نظر شما