شناسهٔ خبر: 23527 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اسیدپاشی اصفهان ادامه کودک‌کشی غزه است

انسیه شاه‌حسینی اتفاقات اخیر در اصفهان و اسیدپاشی بر صورت دختران را بسیار کثیف‌ عنوان کرد و گفت:‌ کسانی که این‌ کارها را می‌کنند،ناجوانمردانه‌ترین اقدامات را انجام می‌دهند تا به چهره‌ی زیبای اسلام آسیب بزنند.

Rouhollah Vahdati-4-47.jpgبه گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ این کارگردان سینما اتفاقات اخیر در اصفهان را بسیار وحشتناک عنوان کرد و گفت: حتی می‌بینیم در اسلام خودکشی حرام اعلام شده و حضرت علی (ع) با منع این حرکت یکی از دلایل آن را اسلحه کشیدن بر کسی دانستند که هیچ قدرت دفاعی در مقابل خود ندارد.

وی افزود: اسیدپاشی هم همین اتفاق است و برای آدم‌هایی اتفاق می‌افتد که هیچ قدرت دفاعی از خود ندارند و به اعتقاد من از هر جرمی سنگین‌تر، کثیف‌تر و شنیع‌تر است.

شاه‌حسینی ادامه داد: از نظر دینی هم این کار حرام است و این اشخاص باید به اشد مجازات برسند. متأسفانه داعش تحت لوای اسلام به چهره زیبای اسلام پنجول می‌کشد و این افراد نیز با این کارشان مفاهیم ارزشمند را زیر سوال می‌برند.

وی اتفاقات اخیر را ساماندهی شده دانست و گفت: قطعا چنین اتفاقاتی به چهره زیبای اسلام آسیب می‌زند و من این اقدامات را در ادامه کودک‌کشی در غزه و کشتار بی‌رحمانه داعش می‌دانم.

نظر شما