شناسهٔ خبر: 23497 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

70 کتاب ادبی یک ناشر در راه انتشار

مجموعه شعر «اندوه تحمیلی» سروده فرزاد آبادی، «زن‌ها در کپنهاک» سروده نیلس‌ هاو، «آوای لطیف اهریمن» نادین گوردیمر و مجموعه داستان «محبوب» آنتوان چخوف به همراه 66 جلد کتاب تازه ادبی نشر بوتیمار به زودی راهی بازار نشر می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ داریوش معمار، مدیر انتشارات بوتیمار گفت: در یک ماه اخیر حدود ۷۰ عنوان کتاب در حوزه ادبیات مجوز دریافت کرده‌اند که این آثار تا آبان به چاپ می‌رسند.

وی گفت: مجموعه شعر «اندوه تحمیلی» سروده فرزاد آبادی، مجموعه شعر «زنان در من» سروده حکیم ظفری، «من این طور بودم» نوشته علی شعبانی و مجموعه داستان «داستان، این ماجرا» نوشته مهران آبادی و رمان «خاموشی» اثر فرید درویش آثاری است که در ماه آینده منتشر می‌شود.

این ناشر ادامه داد: نمایشنامه «زیرزمین‌ها» هارولد پینتر با ترجمه شعله آذر، «صحنه‌هایی از اجرای یک اثر» هاوارد بارکر ترجمه علیرضا فخر کننده، «آن آقا آن خانم» جان پیرمارتینز با ترجمه رضا عابدین‌زاده و «کوکوی کبوتران حرم» علیرضا نادری و «کابوس‌های یک پیرمرد» از نادر برهانی‌مرند نیز مجموعه نمایشنامه‌هایی‌ هستند که به تازگی مجوز گرفته‌اند و تا هفته آینده به چاپ می‌رسند.

مدیر نشر بوتیمار ادامه داد: کتاب «تاریخ تحلیلی ترانه فارسی» نوشته مهدی موسوی میرکلایی، «زن‌ها در کپنهاک» اثر نیلس هاو شاعر دانمارکی ترجمه آزیتا قهرمان و سهراب رحیمی، مجموعه داستان «محبوب همه» اثر آنتوان چخوف با ترجمه عزیزالله سامان، رمان «آقای استون و شهسواران ملازم» نوشته نای‌پل با ترجمه علی معصومی و «آوای لطیف اهریمن» از نادین گوردیمر با برگردان فاطمه پورجعفری برخی دیگر از مهم‌ترین کتاب‌هایی هستند که از سوی این ناشر  راهی بازار نشر خواهند شد. 

از این ناشر به تازگی کتاب‌هایی مانند «داشتن و نداشتن» همینگوی، «جشن بیهودگی» میلان کوندرا با ترجمه قاسم صنعوی، «بلندی‌های بلاهت» سروده چارز چیمیک و «متن‌های زنجیره‌ای» اثر مازیار نیسانی و مجموعه شعرهای «چه‌گونه‌ای» و «روبه رو در سه پرده» سروده مازیار نیسانی و محمدحسن مرتجا به چاپ رسیده است.

نظر شما