شناسهٔ خبر: 23494 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نشست «هويت انقلابی»، «ایران و جاده ابریشم» و نقد کتاب «توسعه پایدار و مدیریت منابع آب»

نشست علمي با موضوع «هويت انقلابي»، سمپوزیوم منطقه‌ای «ایران و جاده ابریشم؛ بستر تبادلات فرهنگی و ارزش های مشترک» و نقد کتاب «توسعه پایدار و مدیریت منابع آب» خبرهای حوزه تاریخ و سیاست را تشکیل می‌دهند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ در اين نشست علمی كه به همت گروه مطالعات انقلاب اسلامي پژوهشكده فرهنگ و مطالعات اجتماعي برگزار می‌شود، حجت الاسلام والمسلمين علي ذوعلم به عنوان سخنران و حجت‌الاسلام و المسلمين محمدحسن رحيميان و دکتر مظفر نامدار به عنوان ناقد حضور خواهند داشت. همچنين دبير اين نشست علمي نيز دكتر غلامعلي سليماني است. 

نشست علمي «هويت انقلابي» دوشنبه ۲۸ مهرماه از ساعت ۱۳ تا ۱۵ با حضور استادان حوزه و دانشگاه و اصحاب رسانه در پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي به نشاني خيابان شهيد بهشتي، خيابان شهيد احمد قصير، كوچه پژوهشگاه(۲)، پلاك ۲ برگزار خواهد شد. 
 



سمپوزیوم منطقه‌ای «ایران و جاده ابریشم» 

سمپوزیوم منطقه‌ای «ایران و جاده ابریشم؛ بستر تبادلات فرهنگی و ارزش‌های مشترک» چهارشنبه ۳۰ مهر برگزار می‌شود. 

مرکز آموزش و پژوهش‌های بین‌المللی وزارت امور خارجه با همکاری موسسه بین‌المللی مطالعات آسیای مرکزی (ایکاس) و مرکز میراث فرهنگی ناملموس آسیا و اقیانوسیه (ایچکاپ) سمپوزیوم منطقه‌ای «ایران و جاده ابریشم؛ بستر تبادلات فرهنگی و ارزش‌های مشترک» را برگزار می‌کند. 

این نشست چهارشنبه ۳۰ مهر از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه در خیابان شهید باهنر (نیاوران)، خیابان شهید آقایی، مرکز آموزش و پژوهش‌های بین‌المللی ساختمان مجامع بین‌المللی برپا می‌شود. 
 

 


نقد کتاب «توسعه پایدار و مدیریت منابع آب»

انجمن جامعه شناسی ایران، جامعه مهندسان مشاور ایران و جامعه مهندسان شهرساز ایران در چارچوب موافقتنامه همکاری در پایش و ارتقا پژوهش شهری، نشست ششم از سلسله نشست‌های پژوهش شهری را برگزار می‌کنند. 

نشست ششم از سلسله نشست‌های پژوهش‌های شهری به نقد کتاب «توسعه پایدار و مدیریت منابع آب» اختصاص دارد. این کتاب نوشته فاطمه ظفرنژاد است. در این نشست سیامک غلامی، جعفر غفاری‌شیروان، عباسقلی جهانی حضور دارند و به بحث و گفت‌وگو در این زمینه می‌پردازند. دبیری نشست نیز بر عهده مریم شریعت‌زاده است. 

نقد کتاب «توسعه پایدار و مدیریت منابع آب» سه شنبه ۲۹ مهر ساعت ۱۶ تا ۱۹ در جامعه مهندسان مشاور ایران واقع در ولنجک، خیابان بیست و ششم، بلوار دانشجو، نبش گلریزان، شماره ۲۵ برگزار می‌شود.

نظر شما