شناسهٔ خبر: 23454 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» همچنان منتظر تامین بودجه است

کارگردان سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» از اینکه این سریال به دلیل نبود بودجه دو ماه است که متوقف شده است سخن گفت و بیان کرد که مسئولان قول می دهند که بودجه را تامین کنند اما هنوز اتفاقی رخ نداده است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ مسعود کرامتی با اشاره به توقف سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» به دلیل نبود بودجه درباره جلسات با مدیران سازمان صداوسیما و نتایج این جلسات گفت: مدتی است که سریال به دلیل نبود بودجه متوقف شده است و ما مسئولان جلساتی داشته ایم اما هنوز خبر جدیدی اعلام نشده است و تنها در جلسات گفته می‌شود که بودجه سریال فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: هم اکنون هم تهیه کننده دستش خالی است و هم تلویزیون پولی ندارد که بخواهد به ما بدهد. در جلسات البته همه حرف‌ها خوب است و به ما قول می‌دهند که بودجه سریال را تامین کنند اما اینکه چه زمانی و چگونه تامین می‌شود جواب مشخصی وجود ندارد. زمان در حال گذر است و کسانی که ما با آنها قرارداد داشتیم ممکن است سر پروژه دیگری بروند و نمی‌توان از عوامل انتظار داشت که سر دیگر کارها نروند.

کارگردان سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» با اشاره به اینکه قرارداد بازیگران و عوامل سریال ماهانه بوده است، عنوان کرد: طبق صحبت‌هایی که داشتیم قرار شد ابتدا عوامل تسویه حساب شوند و بعد کار دوباره آغاز شود.

کرامتی اضافه کرد: تا الان حدود دو ماه است که کار متوقف مانده است و من هم نمی‌توانم به سراغ کار یا پروژه دیگری بروم. باید این کار به سرانجام برسد تا بتوانیم وارد پروژه‌های دیگر شویم.

کارگردان سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» در پایان با اشاره به هزینه‌های سریال اظهار کرد: تهیه‌کننده کار همچنان اجاره لوکیشن را می پردازد و تمام امکانات فنی و لوازم معطل مانده است و ما فعلا مجبوریم منتظر باشیم تا تکلیف‌مان مشخص شود.

سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» به کارگردانی مسعود کرامتی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه در 45 قسمت، 35 دقیقه‌ای برای پخش از شبکه چهار سیما تولید می‌شد.

این سریال 6 بازیگر اصلی دارد که از این میان شقایق دهقان به عنوان نقش زن خانه‌دار این سریال است که یادداشت می نویسد و امیررضا دلاوری نقش همسر او را ایفا می کند. همچنین علی عامل هاشمی و فریبا جدی‌کار دیگر بازیگران کار هستند.

نظر شما