شناسهٔ خبر: 22731 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«تالار گرگ» در برادوی آمریکا اجرا می‌شود

گروه تئاتر «رویال شکسپیر» انگلستان قصد دارد بهار سال 2015 نمایش «تالار گرگ» را که پیش از این اجراهای موفق و تأثیرگذاری را در اروپا پشت سر گذاشته، در تئاتر برادوی آمریکا روی صحنه ببرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛کمپانی تئاتر «رویال شکسپیر» انگلستان که با اجرای نمایش «تالار گرگ» برگرفته از رمانی با همین نام نوشته هیلاری مانتل برنده جایزه «بوکر» سال 2009، صحنه‌های تئاتر لندن و اروپا و همچنین مخاطبان تئاتر را به وجد آورد، قصد دارد در بهار سال 2015 این اثر نمایشی را در تئاتر برادوی آمریکا روی صحنه ببرد.

نمایش «تالار گرگ» قرار است در Winter Garden Theatre _ که یکی از مکان‌های جذاب تئاتری آمریکاست و در فصل گذشته میزبان نمایش موزیکال و تجاری «راکی» بود که به دلیل موفق نبودن اجرای آن خیلی زود متوقف شد_ به صورت رسمی از ماه آوریل 2015 روی صحنه برود.

مایک پولتن نویسنده نمایشنامه «تالار گرگ» برگرفته از رمان هیلاری مانتل است که این نمایشنامه فساد دربار هنری هشتم پادشاه انگلستان را روایت می‌کند. توماس کرامول فرزند آهنگری که تا سمت مشاور و نخست‌وزیر پادشاه انگلستان پیش رفت، محوریت اصلی نمایشنامه «تالار گرگ» است.

جرمی هرین کارگردانی «تالار گرگ» را بر عهده دارد و بن مایلز، لیدیا لئونارد، آن بولین و ناتانل پارکر از جمله بازیگران این اثر نمایشی هستند.

رمان «تالار گرگ» نوشته هیلاری مانتل با نگاهی به زندگی توماس کرامول، توماس مور، کاردینال ولسی، آن بولین ملکه و هنری هشتم پادشاه انگلستان، به بررسی زندگی اجتماعی و اعتقادی مردم انگلستان می‌پردازد و به این موضوع توجه دارد که انسان در چالش‌های زندگی تا چه میزان به سوی تباهی یا رستگاری گرایش پیدا می‌کند.

نظر شما