شناسهٔ خبر: 22578 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فیلم مشترک ایران و فرانسه پایان یافت

فیلمبرداری نسخه دو بعدی فیلم سینمایی «جنجال در عروسی» ساخته سیدرضا خطیبی و تهیه کنندگی محمد احمدی امروز در شهر تفت یزد به پایان رسید و به زودی گروه مراحل فنی بخش سه بعدی کار را آغاز خواهند کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ فیلمبرداری نسخه دو بعدی فیلم سینمایی «جنجال در عروسی» ساخته سیدرضا خطیبی و تهیه کنندگی محمد احمدی امروز در شهر تفت یزد به پایان رسید و به زودی گروه مراحل فنی بخش سه بعدی کار را آغاز خواهند کرد.

این فیلم که محصول مشترک ایران و فرانسه است، از مدتی پیش در شهر تفت یزد کلید خورد و امروز ۷ مهر ماه به پایان رسید.

البته فیلمبرداری نسخه دو بعدی «جنجال در عروسی» که در ژانر کودک و نوجوان است، هم اکنون به پایان رسیده و گروه پس از یک استراحت کوتاه برای تبدیل آن به نسخه سه بعدی و انجام جلوه‌های ویژه رایانه‌ای و پرده آبی دوباره به شهر یزد بر می‌گردند. تمامی مراحل فنی نیز با حضور متخصصین این حوزه از یک کمپانی فرانسوی انجام می‌شود.

تهیه کننده و کارگردان این اثر سینمایی در تلاش هستند، تا شرایط برگزاری یک نمایش نسخه دو بعدی «جنجال در عروسی» را در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان فراهم کنند. البته نسخه سه بعدی و کامل این فیلم در جشنواره فجر امسال به نمایش در می‌آید.

تدوین این فیلم سه بعدی که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تولید شده، هم اکنون توسط پگاه احمدی از نیمه گذشته است.

در خلاصه داستان «جنجال در عروسی» آمده است: در یک مراسم عروسی کودکان را به محل برگزاری جشن راه نمی‌دهند و به کلبه‌ای در انتهای باغ تبعید می‌کنند. بچه‌ها متوجه می‌شوند برگزارکنندگان مراسم قاچاقچی مواد مخدر هستند، لذا تصمیم می‌گیرند تا جشن را به هم بزنند و این آغاز ماجراست.

بازیگران این فیلم عبارتند از: علیرضا خمسه، میرطاهر مظلومی، نعیمه نظام دوست، مرتضی ضرابی، محمدرضا بحری، مهدی قانع، صاحب حائری‌زاده، علیرضا حائری‌زاده، سعید خبیری و با حضور نوجوانان: محمد جواد رسایی، امیر حسین محرابی، کورش فلاح، فرزاد دهقان، علیرضا روئین تن، عارفه و عرفانه محمودی، محمد هادئی، علی کاظمی.

از عوامل «جنجال در عروسی» می‌توان به: نویسنده و کارگردان: سید رضا خطیبی سرابی، تهیه کننده و مدیر فیلمبرداری: محمد احمدی، استریو گراف (متحصص سه بعدی): ژان ماری بوله، طراح صحنه و لباس: مهدی دیلمی، طراح گریم: محمد رضا قومی، تدوین: پگاه احمدی، مدیر تولید: عباس کلانتری، مدیر برنامه ریزی: یعقوب غفاری، صدابردار: طاهر پیشوایی، استوری برد: وحید اسلامی، جلوه‌های بصری: علی تصدیقی، عکاس: سهیل راد، مشاور رسانه‌ای: بیتا موسوی، دستیاران استریو گراف: الکساندر سین، کمی بوله و محصول: موسسه سینمایی کویر فیلم

«جنجال در عروسی» دومین همکاری محمد احمدی و رضا خطیبی پس از فیلم سینمایی «حریم» است.

نظر شما