شناسهٔ خبر: 22036 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سخنرانی «شهرستانی» و «کچوئیان» در گردهمایی فعالان تحول در علوم انسانی

گردهمایی فعالان تحول در علوم انسانی، صبح جمعه ۲۸ شهریور با سخنرانی سیدحسین شهرستانی، قائم مقام موسسه اشراق آغاز می‌شود. سخنران اصلی روز نخست هم حسین کچوئیان است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ آیین افتتاحیه اولین گردهمایی فعالان تحول در علوم انسانی ساعت ۸ صبح جمعه ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ در اردوگاه شهید چمران آغاز می‌گردد.

در ابتدای این مراسم سیدحسین شهرستانی، قائم مقام موسسه اشراق درباره ضرورت جبهه‌سازی فکری و برگزاری این گردهمایی و نیز تشکیل مجمع عمومی تحول در علوم انسانی به ایراد سخن خواهد پرداخت. در ادامه برنامه‌های روز نخست همچنین حسین کچویان جامعه‌شناس و استاد دانشگاه با موضوع «ماهیت علوم انسانی» سخنرانی می‌کند.

گردهمایی فعالان تحول در علوم انسانی سراسر کشور با هدف هماهنگی و هم‌افزایی بین مجموعه‌های فعال این عرصه در سراسر کشور با عنوان «جنود عقل» به همت مرکز راهبردی جبهه فکری انقلاب اسلامی (موسسه اشراق) برگزار می‌گردد.

بیش از ۷۰ مجموعه فعال از سراسر کشور در این گردهمایی شرکت دارند که در طی روزهای برگزاری به تبادل نظر و بحث پیرامون فعالیت‌های انجام شده و برنامه‌های آینده خود در زمینه تحول در علوم انسانی می‌پردازند.

سخنرانی استادان فعال در این حوزه از دیگر برنامه‌های این گردهمایی است. حسین کچویان، حجت الاسلام میرباقری، حسن رحیم پور ازغدی، حسین یکتا، آیت الله حائری شیرازی و حجت الاسلام احمد رهدار از سخنرانان این گردهمایی هستند.

نظر شما