شناسهٔ خبر: 21833 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فعالان دانشجویی از دیدار با رهبری گفتند

جمعی از فضلا و مدرسين حوزه‌هاي علميه و نمایندگان تشکلهای دانشجویی از رهبر معظم انقلاب عیادت کردند 2 تن از فعالان دانشجویی در گفتگوی خود با مهر از جزئیات این دیدار گفتند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، در ادامه دیدارهای مسئولان و مقامات، محمدیان - مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاهها و نمايندگان تشکلهاي دانشجويي به دیدار حضرت آیت الله خامنه ای رفتند.

همچنين تعدادي از از وزيران و معاونان رئيس جمهور، برخي از نمايندگان ولي فقيه در استانها و نهادهاي انقلابي، نمايندگان حضرات آيات صافي گلپايگاني، مکارم شيرازي، موسوي اردبيلی، کابلی و سيد سعيد حکيم، برخي از اعضاي مجلس خبرگان رهبري و مجمع تشخيص مصلحت نظام، سرکار خانم دکتر زهرا مصطفوي فرزند بزرگوار امام راحل در این دیدار حضور داشتند.

فعالان دانشجویی از دیدار با رهبری گفتند

علی پهلوان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به عیادت تعدادی از نمایندگان تشکل های دانشجویی از رهبر معظم انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب استقبال بسیار گرمی از دانشجویانی که برای عیادت ایشان به بیمارستان رفته بودند، داشتند.

وی ادامه داد: با توجه به این مساله فضا به صورتی است که نمایندگان تشکل های دانشجویی به صورت تک نفره با رهبر معظم انقلاب دیدار داشتند من به ایشان گفتم که انشالله همیشه سلامت باشید و پرچم انقلاب اسلامی را به دست امام زمان عج برسانید. ایشان نیز گفتند انشالله. 

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان افزود: در این دیدار همچنین سلام دانشجویان را به مقام معظم رهبری رساندم و ایشان نیز فرمودند متعاقبا سلام من را هم به دانشجویان برسانید.

محمدجواد نوری - مسئول واحد بین‌الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر حال رهبرمعظم انقلاب را بسیار مساعد و خوب توصیف کرد و افزود: من از رهبر معظم انقلاب خواستم که برای دانشجویان دعا کند و ایشان نیز دعا کردند و همچنین برای ایشان آرزوی سلامتی و طول عمر کردم.

نظر شما