شناسهٔ خبر: 21353 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دو نمایش محمود عزیزی پشت درهای بسته تئاتر شهر مانده

محمود عزیزی از انتظار چندین ساله برای اجرای دو نمایش «رویا در نیمه شب تابستان» که از آثار شناخته شده شکسپیر است و همچنین «چجوری بگم دوست دارم» از نوشته های خودش است، در مجموعه تئاتر شهر خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ محمود عزیزی درباره فعالیت‌های اخیرش در حوزه تئاتر گفت: از مدتها قبل دو نمایشنامه «رویا در نیمه شب تابستان» نوشته ویلیام شکسپیر و «چجوری بگم دوست دارم» که از نوشته های خودم است برای اجرا در تئاترشهر ارائه داده‌ام که متاسفانه هنوز هیچ خبری از اجرای این آثار نیست.

وی ادامه داد: من این نمایشنامه ها را در دولت قبل هم ارائه داده بودم که متاسفانه با اجرایشان موافقت نشد و منتظرم ببینم در دولت تدبیر و امید که یکسال و اندی از شروعش می گذرد بالاخره بعد از 4 سال می توانم نمایشی را در تئاترشهر به صحنه ببرم.

این کارگردان تئاتر با اشاره به اینکه از ابتدای سال در هیچ کار تلویزیونی نیز حضور نداشته است و فعلا مشغول بررسی پیشنهادهای مختلف است، متذکر شد: نمایشنامه «چجوری بگم دوست دارم» درباره زندگی دو انسان است که یکی هنرمند و دیگری خانه‌دار است. این نمایشنامه مضمونی اجتماعی دارد و نقاط افت و خیز زندگی‌ یک هنرمند را مرور می‌کند. تمایل دارم در صورت اجرا خودم در این نمایش به ایفای نقش بپردازم.

کارگردان «تئاتر بی‌حیوان» در پایان صحبتهایش یادآور شد: نمایشنامه کمدی «رویا در نیمه شب تابستان» یکی از آثار شناخته شده شکسپیر در حوزه کمدی است که برای اجرا باید تغییراتی روی ان بدهم که البته امیدوارم این فرصت فراهم شود.

محمود عزیزی خرداد 90 نمایش «می‌خواهم میوسو را ملاقات کنم» را با حضور بازیگرانی چون مهوش افشار پناه، الهام پاوه‌نژاد، مسعود دلخواه، بهاره رهنما، خسرو شهراز، فروغ قجابگلی، فرزین صابونی، مهشاد مخبری و داریوش موفق در سالن اصلی تئاتر شهر به صحنه برده بود.

نظر شما