شناسهٔ خبر: 21330 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رئیس بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران مشخص شد

با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی «سید عباس صالحی» به عنوان رئیس بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران منصوب شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛با حکم علی جنتی وزیر فرهنگی و ارشاد اسلامی «سید عباس صالحی» به عنوان رئیس بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران منصوب شد.

بر اساس این گزارش، این حکم در حالی ابلاغ می‌شود که هنوز تصمیم‌گیری درباره مکان برگزاری نمایشگاه کتاب در دور بیست و هشتم هنوز در پرده ابهام قرار دارد و هنوز میان دو گزینه محل دائمی نمایشگاه‌های و مصلای امام خمینی(ره) قطعیتی حاصل نشده است.

این گزارش اضافه می‌کند، اگر محل دائمی نمایشگاه‌ها برای برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران تعیین شود، احتمالا تاریخ قطعی هم اعلام خواهد شد. چرا که همزمانی با نمایشگاه‌ صنعت نفت دلیل تاخیر در اعلام مکان برپایی است.

اوایل هفته جاری بود که امیر مسعود شهرام نیا مدیر عامل موسسه نمایشگاه‌ها طی نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره مکان نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به شهر آفتاب به عنوان اولویت نخست دولت در برگزاری این نمایشگاه در این مکان گفت: پس از بازدیدهایی که از این مجموعه صورت گرفت مشخص شد که شهر آفتاب آمادگی لازم را برای میزبانی نمایشگاه کتاب تهران حداقل در سال آینده ندارد و لذا این گزینه فعلا منتفی شد. محل دائمی نمایشگاه‌ها هم که سال‌ها نمایشگاه کتاب در آنجا برگزار می‌شد، دچار چالش‌هایی مثل تقارن زمانی با نمایشگاه نفت و ترافیک آن محدوده بود گزینه سوم هم برای ما همچنین مصلی است اما در حال حاضر بین گزینه دوم و سوم به گزینه نهایی و قطعی نرسیده ایم اما فکر می‌کنم تا دو هفته آینده مشخص شود.

نظر شما