شناسهٔ خبر: 21300 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مجید انتظامی سمفونی خانواده و جوانان را نمی‌سازد

آهنگساز صاحب‌نام کشورمان از ساخت سمفونی خانواده و جوانان برای وزارت ورزش و جوانان انصراف داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ مجید انتظامی تشریح تازه ترین فعالیتهای موسیقایی خود با اعلام این خبر گفت: چندی پیش قرار بود در قالب تفاهم‌نامه ای که با وزارت ورزش و جوانان منعقد کردم ساخت یک سمفونی با موضوع خانواده و جوانان را آغاز کنم که  متاسفانه به دلیل اینکه شرایط ساخت و تولید این سمفونی مهیا نبود ترجیح دادم فعلا از ساخت آن منصرف شوم.

وی ادامه داد: شخص دکتر گلزاری به عنوان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان همکاری بسیار شایسته ای داشت و من وی را شخصی فهمیده و کاردان ارزیابی می کنم که در همه شرایط از هیچ تلاشی برای اجرای برنامه های فرهنگی هنری دریغ نکرد اما آنچه برای من بیش از هر نکته دیگری مورد توجه بود، نبود شرایط لازم برای ادامه کار بود که ترجیح دادم تا زمانی که همه شرایط مهیا شود از ساخت سمفونی منصرف شوم.

این آهنگساز با اشاره به ساخت موسیقی فیلم «مرواریدهای خلیج فارس» توضیح داد: در مراحل پایانی ساخت موسیقی فیلم هستم که به دلیل پروداکشن زیادی که اثر دارد وقت زیادی را از من برد اما تصور می کنم نتیجه کار، اثر قابل قبولی برای دوستداران موسیقی فیلم خواهد شد. این در حالی است که  تمام کارهای من نوعی حس میهن پرستی و حماسی دارند بنابراین همانطور که قبلا هم گفته ام این اثر هم جدای دیگر کارهایم نیست.

انتظامی در پایان درباره ساخت سمفونی و اجراهای زنده بیان کرد: مدتی است که دوستان به ما کاری ندارند اما من همچنان مشغول نوشتن سمفونی هستم و امیدوارم بتوانم روزی در یک فرصت آثار با کیفیتی را به مخاطبان ارائه دهم.

چندی پیش محمود گلزاری معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از عقد قرارداد فرهنگی با مجید انتظامی از آهنگسازان صاحب‌نام کشورمان برای ساخت یک سمفونی با موضوع خانواده و جوانان خبر داده بود.

گلزاری در این خبر بیان کرده بود که طبق مذاکراتی که با استاد مجید انتظامی انجام دادیم فضا را طوری برنامه‌ریزی کردیم که این هنرمند صاحب‌نام موسیقی کشورمان با اشعاری از استاد ساعد باقری سمفونی چهار موومانه‌ای را تا اسفند ماه آماده کند که محتوای آن با موضوع خانواده و جوانان است.

نظر شما