شناسهٔ خبر: 21297 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

همسر نرگس آبیار، تهیه کننده «لیخون» شد

فیلم سینمایی «لیخون» به کارگردانی مهدی نادری و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی با موضوع جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، در خرمشهر کلید می‌خورد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ محمدحسین قاسمی تهیه‌کننده سینما در توضیح جزئیات ساخت فیلم جدید مهدی نادری گفت: فیلمنامه «لیخون» توسط مهدی‌ نادری با موضوع دفاع مقدس نوشته شده است. این فیلم درباره جنگ ایران و عراق است که در حین روایت داستان فیلم یک بار نوستالژیک را نیز به همراه دارد.

به گفته وی، قرار است در صورت تامین هزینه‌های تولید و جذب سرمایه در بخش خصوصی، این فیلم سینمایی مهرماه کلید زده شود.

تهیه‌کننده «شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار ادامه داد: من به عنوان یک تهیه‌کننده فیلم قبلی مهدی نادری «بدرود بغداد» را دوست داشتم به همین دلیل تصمیم گرفتیم با همدیگر کار کنیم. نگاهی که نادری در «لیخون» دارد در حال و هوای فیلم «بدرود بغداد» است و فکر می کنم اثر سینمایی خوبی از آب در آید.

قاسمی درباره انتخاب بازیگران توضیح داد: مذاکرات اولیه با برخی از بازیگران انجام شده ولی چون هنوز تکلیف سرمایه‌گذاری مشخص نشده با هیچ یک از آنها قرارداد نبسته‌ایم. البته حضور مسعود سلامی به عنوان فیلمبردار «لیخون» نهایی شده است.

این تهیه کننده سینما در پایان گفت: تمام تلاش این است که فیلمبرداری «لیخون» را مهر ماه در خرمشهر آغاز کنیم تا فرصت حضور در جشنواره سی و سوم فجر از دست نرود

نظر شما