شناسهٔ خبر: 21265 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«هفت‌روز هفته دارم» به مرز 140 هزار نسخه رسید

چاپ ششم کتاب«هفت روز هفته دارم» نوشته احمدرضا احمدی از سوی واحد آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روانه بازار کتاب شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایبنا؛ این کتاب که برای اولین بار در سال ۱۳۶۴ منتشر شد، از سوی مخاطبان کودک با استقبال گسترده مواجه شد.


احمدرضا احمدي از سال ۱۳۴۸ با کتاب نسبتا جنجالي «من حرفي دارم که فقط شما بچه ها باور مي کنيد» تا «کبوتر سفيد کنار آينه» سال ۱۳۸۹، دست به خلق آثار متنوعي در زمينه آثار فانتزي زده است که برخي از این ويژگي ، در شعرهاي بزرگسالانه او هم ديده مي شود.

در بخشی از «هفت روز هفته دارم» می خوانیم: امروز باران فراوان مي‌بارد- من به حياط خانه مي‌روم كه پدرم را ببينم- پدرم را ديدم- پدرم دلش مي‌خواست نقاشي مرا ببيند- نقاشي من در ايوان زير باران مانده بود- با پدرم به ايوان خانه رفتيم- باران قفس و قفل را پاك كرده بود- روي كاغذ چهارخانه پرنده بود- شاخه گل بود- غذاي پرنده بود و ظرف آب پرنده از باران پر بود...

کتاب هفت روز هفته دارم با شمارگان پنج هزار نسخه و قیمت هزار و ۶۰۰ تومان از سوی واحد آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عرضه شده است. با احتساب شمارگان چاپ ششم ، این کتاب تا کنون به مرز ۱۴۰ هزارنسخه رسیده است.

نظر شما