شناسهٔ خبر: 21249 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مستند «امام موسی صدر»؛ روایت چگونگی ربوده شدن از زبان اعضای خانواده

مؤسسه انتشاراتی روایت اقدام به معرفی مستند «امام موسی صدر» کرده است. این مستند در ۱۵ قسمت به شرح زندگی و فعالیت‌های سیاسی اجتماعی امام موسی صدر و پرونده ربوده شدن او از زبان خانواده و همراهانش می‌پردازد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ به مناسبت سالروز ناپدید شدن امام موسی صدر، مؤسسه انتشاراتی روایت مستند «امام موسی صدر» را معرفی کرده است. این مجموعه در چهار حلقه DVD به مدت زمان ۳۹۶ دقیقه در ۱۵ قسمت به شرح زندگی و فعالیت‌های سیاسی اجتماعی امام موسی صدر و پرونده ربوده شدن او از زبان کسانی که از نزدیک امام موسی صدر را درک کردند، از جمله خانواده ایشان، امام خمینی(ره)، مردم لبنان و... می‌پردازد.

هر کدام از حلقه‌ها دارای چندین برنامه و ضمائم شامل عکس‌ها و سخنرانی‌ها است. در حلقه اول این مجموعه چهار برنامه با عناوین بالیدن، نخستین جوانه‌ها، دوست مردم و جوان‌شناس  و آلبوم عکس است. حلقه دوم شامل برنامه‌های سراسر لبنان، در کلیسا، آماج تهمت‌ها و سخنرانی ایشان با موضوع تبلیغ اسلام است. حلقه سوم این مجموعه شامل با پرده‌نشینان، آن لیره پر برکت، فریاد و حامی محرومان و مجموعه عکس دوم است. حلقه چهارم شامل سه برنامه برادرکش، و ایران، چاه شغاد و همچنین سخنرانی دیگری با موضوع امام علی(ع)  است.

کارگردانی و تدوین این اثر را محمدحسین محمودیان بر عهده داشته و کورش علیانی نوینسده گفتار متن است. حبیب والی‌نژاد نیز تهیه‌کنندگی این اثر را برعهده داشته است.

نظر شما