شناسهٔ خبر: 21224 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

افشاگری‌های فرانسیس فورد کاپولا از فیلم «و اینک آخرالزمان»

«فرانسیس فورد کاپولا»، کارگردان فیلم «و اینک آخرالزمان» در سی‌وپنجمین سال ساخت این فیلم از برخی حواشی مربوط به این فیلم که تاکنون فاش نشده است، پرده برداشت.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ «فرانسیس فورد کاپولا» در سی و پنجمین سال ساخت  فیلم «و اینک آخر الزمان»  در حاشیه جشنواره فیلم تلوراید از برخی حواشی مربوط به این فیلم پرده برداشت.

«فورد کاپولا» گفت: «مارلون براندو» همانند یک کودک، بسیار بی‌مسئولیت بود.

وی افزود: براندو  دائم در حال دود کردن کوکائین بود و حتی یک خط کوتاه از دیالوگ‌هایش را  هم نمی‌توانست حفظ کند. حتی برای پنج روز دیالوگ‌های فی‌البداهه «براندو» را ضبط کردم و یک بازیگر  را در ازای 300 پوند استخدام کردم ، هدفون به گوش  تا آن دیالوگ‌ها را بازخوانی کند.

وی گفت: در نهایت  در مرحله پس  از تولید نیز با بیش از 4 یا 5 تدوین ‌کننده سر و کله زدم تا توانستیم سر و ته کار را جمع کنیم.

فیلم «و اینک آخرالزمان»  با موضوع جنگ  ویتنام، با بودجه‌ای بالغ بر 31 میلیون دلار معادل (110 میلیون دلار سال 2014  میلادی) ساخته شد که 17 درصد از این هزینه را شخص کاپولا به عهده داشت.

کاپولا در ادامه درباره ساخت این بدون کمک گرفتن از دولت آمریکا گفت:  این فیلم با صحنه‌ انفجار در جنگل آغاز می‌شود و این یکی از بزرگترین انفجارهایی است که در یک فیلم انجام شده است. «اینک آخرالزمان»، بزرگترین و گران‌ترین  فیلم نظامی است که تاکنون بدون کمک دولت ساخته شده است.

این فیلمساز هالیوودی متذکر شد:  «دونالد رامسفلد» ، وزیر دفاع آمریکا با قاطعیت تمام  به ما اعلام کرد که حق استفاده از  تجهیزات و پرسنل نظامی را نداد، البته ما در این میان با سربازان زیادی که در جنگ ویتنام شرکت کرده بودند، مشورت کردیم.

نظر شما