شناسهٔ خبر: 21149 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مهتاب کرامتی همچنان سفیر حسن‌نیت یونیسف است

مدیر برنامه‌های مهتاب کرامتی درباره ادامه همکاری این بازیگر به عنوان سفیر حسن‌نیت یونیسف در ایران گفت حکم کرامتی سال 90 تمدید شده و در این حکم آمده که تا زمانی که وی علاقمند به ادامه همکاری داشته باشد این حکم معتبر است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ سمیرا علایی مدیر برنامه‌های مهتاب کرامتی بازیگر سینما درباره وضعیت حکم این بازیگر به عنوان سفیر حسن نیت یونیسف گفت: این حکم در سال ۱۳۹۰ تمدید شد و  همکاری مهتاب کرامتی با یونیسف منوط به خواست و توان این بازیگر برای ادامه همکاری است.

وی در ادامه افزود: از همین‌رو تا زمانی که کودکان و مشکلات آنها وجود دارد، مهتاب کرامتی در هر جایی که حضورش مثمرثمر باشد در کنار کودکان خواهد بود.

مهتاب کرامتی بازیگر سینمای ایران قرارداد همکاری خود با یونیسف را در سال ۱۳۹۰ تمدید کرد تا به عنوان سفیر حسن نیت در سازمان حضور داشته باشد.

کرامتی همکاری خود با یونیسف ایران را در سال ۱۳۸۴ با شرکت در نهضت اطلاع رسانی یونیسف با عنوان «متحد برای کودکان - متحد علیه ایدز» آغاز کرد و در سال ۱۳۸۵ رسما به سمت سفیر حسن نیت یونیسف در ایران منصوب شد و تا کنون در فعالیت‌ها و نهضت‌های اطلاع رسانی متعددی به نفع کودکان شرکت کرده است.

 

نظر شما