شناسهٔ خبر: 21125 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پذیرش دانشجو در 286 رشته مقاطع مختلف فراهم شد

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: پذیرش دانشجو در 286 رشته تمام مقاطع تحصیلی در دانشگاه آزاد فراهم شده است که از امروز به تدریج امکان ثبت‌نام هر مقطع برای داوطلبان ایجاد می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ مجتبی علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: پذیرش دانشجو در ۲۸۶ رشته تمام مقاطع تحصیلی در دانشگاه آزاد فراهم شده است که از امروز تا روزهای آینده به تدریج امکان ثبت نام هر مقطع برای داوطلبان ایجاد خواهد شد.

علوی فاضل در ادامه افزود: متقاضیان علاقه مند ۱۲ رشته جدید کاردانی پیوسته و ۶ رشته جدید کاردانی ناپیوسته می‌توانند از ساعت ۱۲ امروز پنجم شهریورماه با مراجعه به سایت معاونت سنجش و پذیرش به نشانی www.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی گفت: علاقه مندان تحصیل در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته می‌توانند از فهرست این رشته‌های جدید که در سایت وجود دارد یک رشته را انتخاب و ثبت نام کنند.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی در مورد رشته‌های کارشناسی گفت: علاقه مندان ۶۲ رشته کارشناسی در روزهای آینده می‌توانند به صورت بدون آزمون و از طریق سایت www.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند که زمان دقیق آن از طریق سایت روابط عمومی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: در ۱۵۲ رشته کارشناسی ارشد و ۵۴ رشته دکتری تخصصی با اطلاع رسانی قبلی امکان انتخاب رشته برای داوطلبان شرکت کننده در آزمون های سال ۹۳ این دو مقطع فراهم خواهد شد که زمان و چگونگی آن در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

علوی فاضل در پایان گفت: انتخاب رشته در تمام مقاطع تحصیلی یک فرصت جدید برای داوطلبان است که امکان ادامه تحصیل را برای متقاضیان علاقه مند فراهم خواهد کرد. 

نظر شما