شناسهٔ خبر: 21099 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فیلم جدید اسپیلبرگ با تا هنکس کلید خورد

فيلم جدید استیون اسپیلبرگ با حضور تام هنکس و ایمی رایان به عنوان بازيگران اصلی فيلم جلوی دوربين می‌رود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ کمپانی پارتیسیپنت میدیا برای ساخت فیلم جاسوسی جنگ سرد كه به عنوان جدیدترين پروژه استیون اسپیلبرگ انتخاب شده، با دریم‌وورکز استودیوز و فاکس همکاری خواهد کرد.

این فیلم که فيلمنامه‌اش توسط برادران کوئن نوشته شده، در حال حاضر عنوانی ندارد و بر اساس فیلمنامه اصلی مت چارمن شكل گرفته است. این فیلم روی داستان حقیقی وکیلی به نام جیمز داناون با بازی تام هنکس تمرکز می‌کند که سازمان سی‌آی‌ای میان جنگ سرد او را به روسیه می‌فرستد تا برای آزادی یک خلبان هواپیمای آمریکایی مذاکره کند.

از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به مارک رایلنس و ایمی رایان اشاره کرد. کار فیلمبرداری این پروژه ماه سپتامبر در نیویورک و برلین آغاز خواهد شد. مارک پلت و کریستی ماکوسکو کریگر هم در کنار اسپیلبرگ مسئولیت تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده خواهند داشت. ادام سامنر و دنیل لوپی تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند و کمپانی فاکس مسئولیت سرمایه‌گزاری و پخش بین‌المللی را بر عهده دارد. کمپانی دیسنی این فیلم را روز ششم ماه اکتبر 2015 در آمریکا اکران می‌کند.

جف اسمال رییس دریم‌وورکز استودیوز در بیانیه‌ای گفت: ما طی سالیان گذشته در 6 فیلم سینمایی مختلف با پارتیسیپنت همکاری‌های موفقی داشته‌ایم. امیدواریم بتوانیم به همین صورت همکاری‌مان را ادامه دهیم تا فیلم‌هایی هیجان‌انگیز و باکیفیت را برای تماشاگران سراسر دنیا به ارمغان بیاوریم.

این کمپانی همچنین در فیلم درام «نور بین اقیانوس‌ها» که با اقتباس از رمان ام‌ال استدمن ساخته خواهد شد نیز به دریم‌وورکز ملحق می‌شود. این پروژه که توسط درک سیان‌فرنس نوشته و کارگردانی شده است، از مایکل فسبندر، آلیشا ویکندر و ریچل وایس در نقش‌های اصلی استفاده می‌کند.

داستان فیلم «نور بین اقیانوس‌ها» که کار فیلمبرداری‌اش از ماه سپتامبر در نیوزیلند و استرالیا آغاز می‌شود، در جزیره‌ای استرالیایی طی سال‌های بعد از جنگ جهانی اول اتفاق می‌افتد. وقتی که قایقی با یک مرد مرده و یک کودک دو ماهه به ساحل نزدیک خانه مسئول یک برج فانوس دریایی و همسرش نزدیک می‌شود، آن‌ها با مسئله‌ای اخلاقی روبه رو می‌شوند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند کودک را به عنوان فرزند خود بزرگ کنند که این تصمیم بعدها باعث به وجود آمدن نتایجی نابودکننده می‌شود.

دیوید هیمن و جفری کلیفورد از کمپانی هی‌دی فیلمز مسئولیت تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارند و کمپانی دیسنی این فیلم را در آمریکا و همچنین به صورت بین‌المللی توزیع خواهد کرد. کمپانی میستر اسمیت انترتینمنت هم فیلم را در اروپا، آفریقا و خاورمیانه توزیع می‌کند.

نظر شما