شناسهٔ خبر: 21077 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مجمع انجمن نقاشان امروز برای دومین بار برگزار می‌شود

سخنگوی انجمن هنرمندان نقاش از حضور اعضای این انجمن در دو کمیته فنی و پژوهشی سازمان زیباسازی شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ منیژه صحی سخنگوی انجمن هنرمندان نقاش درباره مصوبات و نتایج مجمع عمومی این انجمن که چندی پیش برگزار شد گفت:‌ این مجمع به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای شرکت کننده به شکل رسمی برگزار نشد و قرار است امروز چهارشنبه 5 شهریورماه ساعت 18 این مجمع بار دیگر در خانه هنرمندان ایران برگزار شود.

او درباره آنچه که قرار است در این مجمع ارائه شود، بیان کرد: در این مجمع ترازنامه انجمن و گزارشی از فعالیت های کمیته های مختلف انجمن ارائه خواهد شد.

سخنگوی انجمن هنرمندان نقاش همچنین از انتشار نشریه داخلی این انجمن خبر داد و گفت: این نشریه در حال حاضر به صورت داخلی و با عنوان «گزارش انجمن» منتشر خواهد شد ولی قصد داریم پس از گرفتن مجوزهای لازم، فصلنامه ای را از سوی انجمن منتشر کنیم که با عرضه در کیوسک ها و  فروشگاه ها در دسترس علاقه مندان قرار گیرد.

این هنرمند نقاش در بخش دیگری از سخنانش از حضور اعضای انجمن در دو کمیته هنری سازمان زیباسازی شهرداری تهران خبر داد و گفت: برای تشکیل دو کمیته «فنی» و «پژوهشی»، سازمان زیباسازی شهرداری تهران از انجمن هنرمندان نقاش خواست که افرادی را معرفی کند و انجمن نیز برای هر کمیته 5 نفر را معرفی کرد که این دو کمیته با حضور آنها تشکیل خواهد شد.

صحی دستاورد حضور هنرمندان نقاش در این دو کمیته، در زیباسازی فضای شهری را بسیار تأثیرگذار دانست و گفت: با حضور هنرمندان نقاش در این دو کمیته و تأثیرگذاری مشاوره های آنها در تصمیم گیری های این سازمان، در آینده شاهد تفاوت هایی در شهر تهران خواهیم بود و آثار خوبی را روی دیوارهای شهر خواهیم دید

برچسب‌ها:

نظر شما