شناسهٔ خبر: 21075 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پیش تولید اولین فیلم سام قریبیان نیمه شهریور شروع می‌شد

به گفته سام قریبیان بازیگر و کارگردان سینمای ایران، پیش تولید نخستین فیلم بلند سینمایی او با عنوان «360 درجه» از نیمه شهریورماه سال جاری در تهران آغاز خواهد شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ سام قریبیان بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی قرار است نخستین فیلمش را با عنوان «360 درجه» جلوی دوربین ببرد، درباره آخرین وضعیت این پروژه گفت: با برنامه ریزی های انجام شده قرار است این فیلم را نیمه مهرماه کلید بزنم و هنوز پیش تولید این فیلم آغاز نشده است.

وی ادامه داد: اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، 15 شهریورماه سال جاری پیش تولید فیلم به طور رسمی آغاز می‌شود. البته این روزها در حال فراهم کردن مقدمات پیش تولید «360 درجه» هستم.

بازیگر فیلم «خط ویژه» درباره حضور بازیگرانی که قرار است در این فیلم به ایفای نقش بپردازند، بیان کرد: در حال حاضر بازیگران در مرحله انتخاب هستند و هیچ کدام از بازیگران حضورشان قطعی نشده است، من در همین جا اعلام کنم که با هیچ بازیگری قراردادی منعقد نکردم و برخی از اخباری که پیرامون این فیلم منتشر می‌شود وجه رسمی ندارد.

قریبیان در ادامه حرف‌هایش تصریح کرد: تا کنون حضور فرامرز قریبیان به عنوان تهیه‌کننده، حسن مصطفوی مدیر تولید در پروژه «360 درجه» قطعی شده است.

 وی در پایان حرف‌هایش یادآور شد: اخبار مربوط به این پروژه از طریق مشاور رسانه ای در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت و هر خبری دیگری در ارتباط با پروژه سینمایی «360 درجه» وجاهت رسمی ندارد.

سام قریبیان به تازگی بازی اش در نمایش «یک کلیلک کوچولو» به کارگردانی احمد سلمیانی به پایان رسیده است و او این روزها مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی «پیاده نظام» به کارگردانی مسعود تکاور است.

«360 درجه» عنوان تازه ترین فیلم سام قریبیان است که نگارش اش بر عهده او بوده است و بعد از  فیلم «گناهکاران» تازه ترین فیلمنامه او محسوب می‌شود.

نظر شما