شناسهٔ خبر: 21055 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

زاویه‎ای دیگر از «زاویه هفتم»

۳۰ درصد از مراحل ساخت مینی سریال «زاویه هفتم» پایان یافته است و سکانسهای مربوط به سرقت بانک در حال فیلمبرداری است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ امیرحسین شریفی تهیه کننده مینی سریال «زاویه هفتم» با اشاره به اینکه عوامل این سریال در بانکی حوالی بلوار ملت مشغول تصویربرداری هستند،گفت: سریال «زاویه هفتم» در هفته ناجا در ۷ قسمت از شبکه‌های یک و یا سه سیما و همچنین شبکه شما پخش می شود.

وی همچنین گفت: مونتاژ موازی این سریال توسط آرش خزاعی در حال انجام است و تاکنون ۳۰ درصد از مراحل ساخت سریال «زاویه هفتم» پایان یافته است.

شریفی با بیان اینکه سریال «زاویه هفتم» ساختاری تازه و متفاوت دارد، افزود: در این سریال ماجرای سرقت مسلحانه از زوایای مختلف تحلیل می‌شود.این سریال ۷ قسمت دارد و داستان یک سرقت مسلحانه را از هفت زاویه و از دید سه پلیس و چهار سارق به نمایش می‌گذارد.

تصویربرداری این سریال به تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی در پارک ولایت در حوالی انتهای اتوبان نواب آغاز شده و طبق برنامه ریزی‌ها تا اواخر ماه آینده نیز ادامه خواهد داشت.

سیروس عبدلی به عنوان مدیرتصویربرداری، فرامرز بادرام‌پور طراح صحنه و لباس و الهام اطیابی طراح گریم در ساخت این سریال مشارکت دارند.تصویربرداری این سریال تا ابتدای مهر ادامه دارد و همزمان با تولید، آرش خزایی تدوین آن را برعهده دارد و شاهرخ شریفی صداگذاری سریال را انجام می‌دهد.

مجموعه تلویزیونی «زاویه هفتم»  را محمدعلی سجادی کارگردانی می کند. سجادی، ساخت آثاری چون سریال «جستجوگران» و فیلم‌های سینمایی «مخمصه»، «تردست»، «شوریده»، «جنایت» و «اثیری» را در کارنامه هنری خود دارد.

نظر شما