شناسهٔ خبر: 20805 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پخش سریال "عامل سوم" از مهرماه

عصر روز چهارشنبه ۲۹ مرداد مهدی فرجی مدیر شبکه یک از پشت صحنه سریال "عامل سوم" بازدید کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ مهدی فرجی مدیر شبکه یک به همراه رحمان سیفی آزاد مدیرگروه فیلم و سریال از پشت صحنه "عامل سوم" بازدید کرد.

رضا کیانیان در نقش سعید که یک مأمور اطلاعات است امروز روبروی دوربین رفته بود. دیگر بازیگران این سریال آرش مجیدی، محسن بهرامی، شقایق فراهانی و ماه چهره خلیلی هستند.

محمد پیرهادی تهیه کنندگی این سریال و ابراهیم شیبانی کارگردان آن را برعهده دارد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: قرار است روز بهره برداری از نسل جدید سانتریفیوژها از طریق خرابکاری صنعتی، اتفاقی در مراکز هسته‌ای رخ دهد تا ایران در برابر خبرنگاران و مدعوان خارجی تحقیر شود. "ستاد اطلاعاتی این موضوع را کشف می‌کند و تلاش می‌کند تا این توطئه را خنثی کند و ....

مهدی فرجی مدیر شبکه یک درباره سریال عامل سوم در جمع خبرنگاران گفت: این سریال اثری با موضوع جاسوسی و دارای یک تم بسیار جذاب و حرفه‌ای است و در واقع بخشی از زحمات سربازان گمنام امام زمان را در این کشور نشان می‌دهد.

وی درباره ضرورت تولید سریالی مانند "عامل سوم" عنوان کرد: ضرورت تولید این کارها به دلیل علاقه مندی مردم به این نوع مضمون‌هاست همیشه سریال‌های پلیسی و جاسوسی مورد علاقه و استقبال مردم بوده است شاید به دلیل پرهزینه بودن و کم تجربگی قبال کمتری نسبت به تولید این نوع سریال‌ها وجود داشته باشد امسال شبکه یک گام‌هایی برداشته و با فاصله‌ای نزدیک کار آقای جیرانی (خانه امن) را کلید خواهیم زد.

مدیر شبکه یک درپاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره اینکه چگونه تلاش می‌شود که دیدگاه دافعه آمیز نسبت به این سریال‌ها از بین برود، گفت: تلاش ما در این سریال این بوده است که قصه قابل باوری داشته باشیم. و دشمن خودمان را حقیر و کوچک و ضعیف ندانیم. به طور طبیعی نیروهای امنیتی ما وقتی با یک دشمن قدرتمند روبرو می‌شوند ارزش کارشان بهتر مشخص می‌شود. این سریال یک قصه قابل باور و متفاوت دارد و تصورم این است که مردم این کار را می‌پسندند و از آن استقبال می‌کنند.قرار شده است در دهه اول شهریور نیز سریال "خانه امن" فریدون جیرانی کلید بزنیم.

وی در پایان گفت: پیش بینی ما این است که زمان پخش سریال "عامل سوم" در مهرماه باشد.

نظر شما